PizzaPortal.pl rozszerza swoją ofertę!
Na mocy strategicznej współpracy z AmRest na polskim rynku, do oferty Pizzaportal.pl dołączyło prawie 150 restauracji KFC i Pizza Hut. Tym samym platforma znacząco wzmocni swoją pozycję w segmencie dostaw.
Strategiczna współpraca
Dzięki strategicznej współpracy AmRest, spółki zarządzającej m.in. restauracjami KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King oraz PizzaPortal.pl - jednego z najpopularniejszych serwisów do zamawiania jedzenia w Polsce, klienci serwisu otrzymują dostęp do prawie 150 restauracji KFC i Pizza Hut. Pozwoli to na jeszcze większe zróżnicowanie oferty PizzaPortal.pl, jak również umożliwi użytkownikom dostęp do dwóch najpopularniejszych marek w Polsce i na świecie. W ramach partnerstwa przewidziane są atrakcyjne promocje dla wielbicieli kurczka w panierce Colonela Sandersa i gorącej pizzy prosto z pieca, które dostępne będą wyłącznie na PizzaPortal.pl.
Chrupiący kurczak w wyjątkowej ofercie
Oferta przygotowana specjalnie dla użytkowników PizzaPortal.pl, kierowana do wielbicieli pikantnych skrzydełek z restauracji KFC, obejmować będzie kubełek promocyjny. W skład zestawu, dostępnego w cenie 27,95 złotych, wejdzie 10 x Hot Wings, 4 x Hot & Spicy Strips i 2 x frytki. Promocja dotyczy tylko zamówień składanych za pośrednictwem PizzaPortal.pl.
Wygoda, różnorodność, jakość
PizzaPortal.pl jest jednym z najpopularniejszych serwisów do zamawiania jedzenia
w Polsce. Łatwość i dogodność zamawiania – dowolne miejsce, z dowolnego urządzenia (laptop, smartfon), różnorodność dostępnych kuchni oraz jakość i wiarygodność to wartości, które od ponad 7 lat są niezmiennie najważniejsze dla marki. PizzaPortal.pl skupia obecnie blisko 3000 restauracji w prawie 300 miastach w całej Polsce. Platforma została nagrodzona Laurem Konsumenta 2017 w kategorii Serwisy online – jedzenie na zamówienie.
Nadesłał:
38PR
|