Platforma B2B Online – narzędzia zakupowe dla korporacji oraz firm z wieloma oddziałami


2012-03-23
Duże korporacje, firmy posiadające wiele oddziałów, a także duże zakłady, które prowadzą swój system zaopatrzenia - realizują zakupy wewnętrzne w oparciu o specjalne procedury, które pochłaniają mnóstwo czasu i pieniędzy.

Procedury te angażują wiele osób, a nie zawsze udaje się wybrać najatrakcyjniejsza ofertę.

Alternatywą jest  własna platforma zakupowa B2B Online.  Na  firmowej witrynie, dostępnej tylko dla upoważnionych pracowników, widoczne są zdjęcia produktów, opisy z parametrami technicznymi, cenniki i informacje o ich dostępności. Firma ma pełną suwerenność w zakresie doboru dostawców. Łatwo znaleźć najkorzystniejszą ofertę. Dział zakupów autoryzuje transakcje i ma pełną kontrolę nad budżetem.

 

Atuty własnej platformy zakupowej są bezdyskusyjne.  Wyeliminowanie czasochłonnej procedury, gwarancja kontroli nad budżetem, sprawna i wygodna dostawa to tylko podstawowe z nich.

Punktem wyjścia jest wybór dostawców, których asortyment spełnia oczekiwania właściciela platformy. To oni są odpowiedzialni za stałą aktualizację swojej oferty.  Dzięki temu pracownicy nie muszą poszukiwać asortymentu, którym są zainteresowani i sprawdzać jego dostępności – wszystko to widać na platformie. Łatwo sortować produkty oraz porównywać parametry i ceny.

Łatwo zastąpić kosztowną procedurę

Zakupów mogą dokonywać pracownicy wyposażeni w loginy do platformy. Dział zakupów autoryzuje transakcje i ma pełną kontrolę nad wykorzystaniem budżetu. Poszczególne działy czy nawet pracownicy mogą mieć wyznaczone budżety , a kontrola nad nimi nie sprawia najmniejszego problemu. Faktura za zrealizowane zakupy trafia do właściwej osoby, zaś towar może być wysłany bezpośrednio do zamawiającego czyli np. oddziału firmy (Drop Ship).

Platforma B2B Online  może być zintegrowana z systemem ERP – daje to sprawne księgowanie oraz możliwość połączenia loginów pracowników z sieci firmowej z tymi do platformy.

Platforma kompatybilna z rozwiązaniem do realizacji przetargów

Platforma B2B Online pomaga zrealizować zakupy bieżące, zaś zakupy przetargowe można zorganizować poprzez w pełni kompatybilne rozwiązanie Logintrade. Realizacja tej formy zakupów wymaga stosowania procedur wynikających z ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Moduł zamówień publicznych Logintrade umożliwia kompleksową realizację postępowań publicznych. Rejestr postępowań, obieg dokumentów, komisje zakupowe to tylko niektóre funkcjonalności ułatwiające prace osobom odpowiedzialnym za realizację przetargów publicznych.

Koszty

Koszty związane z prowadzeniem własnej platformy są zależne od liczby użytkowników. Wersja dla małych firm – do 10 użytkowników wiąże się z opłatą na poziomie 100 zł/miesięcznie.  Zawsze zawiera serwis i utrzymanie platformy. Dodatkowo można się spodziewać kosztów początkowych w związku z integracją platformy z systemem ERP  oraz jej graficzną identyfikacją.

 

 

Platforma powstała dzięki wsparciu funduszy UE w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

 

 

Informacje o firmie

 

B2B Online sp. z o.o. jest dostawcą profesjonalnej platformy do sprzedaży i zakupów hurtowych opartej na technologii cloud computing, czyli gotowych aplikacji "w chmurze" oraz oprogramowania jako usługi - SaaS (software as a service).  Rozwiązania B2B udostępniane są zarówno w formie prywatnej – system STAR B2B do sprzedaży hurtowej, jak i publicznej – portal zakupów hurtowych PLANET B2B.

Projekt  platformy  B2B  Online  jest  współfinansowany  ze  środków  Unii  Europejskiej  w  ramach  Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

 

 

 

 

Obsługa PR i prasowa

 

INDALO Public Relations, ul. Grochowska 341/281A,
03-822 Warszawa

Małgorzata Błachnio, mobile: (+48) 509 047 721,
e-mail:  malgorzata.blachnio@indalo.pl

Nadesłał:

INDALO

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl