Platforma IntraOut uruchomiła specjalny portal wsparcia technicznego
Platforma zunifikowanej komunikacji IntraOut uruchomiła portal wsparcie.intraout.pl, który pozwala użytkownikom platformy na szybki i wygodny dostęp do wsparcia technicznego.
Portal ten jest narzędziem, które łączy, pomaga i przyspiesza pracę niezależnego zespołu, powołanego specjalnie na potrzeby użytkowników platformy. W skład tego zespołu wchodzą inżynierowie systemowi, administratorzy oraz technicy, którzy są do dyspozycji klientów: dział wsparcia w godz. 7.00-18.00 (docelowo 24h), dział "noc" 24h.
Aby skorzystać z tej formy pomocy Działu Wsparcia Technicznego należy założyć konto poprzez stronę wsparcie.intraout.pl. Po zalogowaniu się użytkownicy platformy uzyskują dostęp między innymi do takich funkcji jak:
- tworzenie zleceń dla działu wsparcia technicznego
- kontrola statusu i realizacji zgłoszonych spraw
- przesyłanie plików i logów dla działu wsparcia
- komunikator on-line z automatycznym transferem rozmów
- dostęp do archiwum zleceń
Konto przed aktywacją weryfikuje, a następnie potwierdza administrator portalu.
Platforma IntraOut powstała w wyniku partnerstwa firm: polskiej Edge Solutions i amerykańskiej Communigate Systems. Celem tego przedsięwzięcia jest stworzenie na polskim rynku w pełni funkcjonalnego rozwiązania zunifikowanej komunikacji w modelu SaaS (software as a service). Platformę stworzono z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach oferując rozwiązania z zakresu komunikacji multimedialnej dostępne dotychczas głównie korporacjom.
Platforma IntraOut to oprócz bezpiecznej poczty e-mail (profesjonalny mail), współdzielenia kalendarzy, bazy kontaktów - rozbudowane możliwości związane z telefonią (komórkową, stacjonarną, VoIP), wbudowany komunikator internetowy, pliki multimedialne - filmy, muzyka, zdjęcia i wiele innych.
IntraOut może działać jako wirtualny dysk twardy, na którym można bezpiecznie przechowywać dokumenty, materiały, pliki multimedialne i inne dane. Wszystko dostępne przez Internet, bez konieczności dodatkowej instalacji oprogramowania. Wystarczy dowolna przeglądarka internetowa.
Firma Edge Solutions powstała w 2003 roku w Belgii, założona przez polskich specjalistów z zakresu telekomunikacji i konsultingu. Od 2005 roku firma funkcjonuje w Polsce jako sp. z o.o., a większość usług świadczy z Polski na rynek globalny. Wśród zagranicznych klientów firmy znajdują się np. British Airways, Deutsche Bank, a w Polsce m.in.: Commercial Union, First Data Poland, ING, Play, Sygnity.
www.intraout.pl
Nadesłał:
ap
|