Plebiscyt: „Najciekawsze Logo Banku 2012”
W ostatnich dniach ruszył plebiscyt na „Najciekawsze Logo Banku 2012” organizowany przez Banking-Magazine.
W plebiscycie bierze udział 36 logotypów Instytucji Bankowych działających w naszym kraju. Pełna lista dostępna jest w tym miejscu: http://banking-magazine.pl/wp-content/uploads/2012/06/Loga-bank%C3%B3w.jpg
Wśród najważniejszych kryteriów, według których zostaną ocenione loga banków są głównie czytelność samego znaku dla potencjalnych odbiorców oraz ciekawa koncepcja graficzna. W polskim sektorze bankowym funkcjonuje wiele logotypów instytucji finansowych. W małym znaku graficznym musi zawierać się ich cały przekaz. Dobre logo powinno być przejrzyste, nieskomplikowane i przekazywać najważniejsze, z punktu widzenia klienta, cechy przedsiębiorstwa. Z drugiej strony musi przekazywać idee, być ponadczasowe i funkcjonalne. Szczególnie trudno jest uzyskać taki efekt w branży finansowej.
Wyniki plebiscytu oraz jego laureatów poznamy 2 lipca br. Wówczas to zwycięzcy zostaną uhonorowani przygotowanymi na tą okazję specjalnymi statuetkami.
Partnerami plebiscytu są: EGB Investments S.A., GutPR, Manager - Magazyn kadry zarządzającej, agencja prasowa Artivia, finansosfera.pl, structus.pl, forumphoto.pl
Organizatorem jest Banking-Magazine.pl
Kontakt dla mediów: Rafał Tomkowicz +48 784 007 080
Nadesłał:
GutPR
|