Pluszaki dla dzieci
Podsumowanie kampanii „1 euro to majątek – Pluszaki dla edukacji” Środowe przedpołudnie okazało się niezwykle radosne dla podopiecznych Towarzystwa Przyjaciół Dzieci - Oddział Mazowiecki oraz wychowanków Domu Dziecka nr 9 w Warszawie.
Wszystko za sprawą kolejnej edycji akcji „1 euro to majątek – Pluszaki dla edukacji”, w ramach której do obu placówek trafiło ponad 600 dających radość i poczucie bezpieczeństwa pluszaków zebranych dzięki mieszkańcom Warszawy.
Jak co roku w sklepach IKEA w Warszawie przeprowadzono przedświąteczną kampanię „1 euro to majątek - Pluszaki dla edukacji”, podczas której udało się zebrać ponad 60 tys. euro na rzecz programów edukacyjnych prowadzonych przez UNICEF i organizację Save the Children oraz 639 przytulanek, z których 549 znalazło dzisiaj małych właścicieli wśród podopiecznych Towarzystwa Przyjaciół Dzieci – Oddziału Mazowieckiego i 90, które trafiły do rąk najmłodszych wychowanków Domu Dziecka nr 9 w Warszawie.
Wybór Towarzystwa Przyjaciół Dzieci nie był przypadkowy. To właśnie tutaj dzieci zarówno te zdrowe, jak i niepełnosprawne, pochodzące z rodzin pełnych, rozbitych lub niewydolnych wychowawczo, codziennie znajdują wsparcie i pomoc w rozwiązywaniu problemów osobistych, rozwijają swoje zainteresowania, uczą się różnych sposobów spędzania wolnego czasu, nawiązują pierwsze przyjaźnie, a także otrzymują pomoc w nauce.
Dostrzegając ogromne wsparcie i pomoc jakie daje dzieciom TPD, postanowiliśmy – w ramach kolejnej edycji kampanii „1 euro to majątek” – przekazać pluszaki podopiecznym placówek tej organizacji w oddziale mazowieckim. Wierzymy, że maskotki nie tylko sprawią dzieciom radość, ale również staną się ich najlepszymi przyjaciółmi i powiernikami codziennych sekretów – mówi Kamila Popławska z warszawskiego sklepu IKEA.
To bardzo miła inicjatywa i zarazem dobra okazja, aby dzieci, otrzymały małego przyjaciela, któremu będą mogły bezpiecznie zdradzić wszystkie swoje tajemnice. Pluszak - ulubiona przytulanka, często posiada niezwykłą terapeutyczną moc uwalniającą skrywane głęboko emocje, co pozytywnie wpływa na emocjonalny rozwój dziecka. – dodaje Honorata Grzywacz, dyrektor świetlicy Towarzystwa Przyjaciół Dzieci przy ul. Ogińskiego 1a w Warszawie.
Przekazaniu pluszaków towarzyszyły specjalnie z tej okazji przygotowane przez dzieci przedstawienia oraz warsztaty pt. „Uczymy się spełniać marzenia”. Dzięki wspólnym zajęciom wychowankowie TPD mogli podzielić się swoimi skrywanymi pragnieniami i zbliżyć się do realizacji marzeń.
Podczas dziesiątej edycji kampanii „1 euro to majątek – Pluszaki dla edukacji” z każdej z ponad 60 tys. zakupionych pluszowych zabawek w warszawskich sklepach IKEA, 1 euro zostało przekazane na wsparcie programów edukacyjnych prowadzonych przez UNICEF i organizację Save the Children na całej Ziemi. Jedno euro wystarczy, by kupić książki i materiały szkolne dla pięciorga dzieci. Za zebraną tylko w Warszawie kwotę będzie można kupić materiały szkolne dla ponad 12.850 dzieci z różnych regionów świata.
Więcej informacji na temat akcji udziela:
Kamila Popławska, Local Marketing Manager IKEA Targówek;
tel:+48 22 334 44 41; kamila.poplawska@ikea.com
Nadesłał:
PRinspiration
|