Po co mi promocja w sieci?


2015-11-08
Masz własny biznes. Z klientami jest różnie – raz są, a raz ich nie ma. Inwestujesz w stronę WWW, bo przecież obecnie niemal każdy korzysta z Internetu, szukając interesujących go usług czy produktów.

 Twoja strona ma ładną grafikę, a oferta konkurencyjne ceny, ale… nikt jej nie odwiedza, a Twoja sprzedaż ani drgnęła. Zastanawiasz się, czy ta inwestycja to był dobry wybór? A może Twoja strona internetowa potrzebuje po prostu odpowiedniej promocji w sieci? Oto kilka wskazówek, co warto zrobić, aby strona internetowa przyciągnęła potencjalnych klientów.

 Strona przyjazna wyszukiwarkom

 

Mało kto zdaje sobie sprawę z tego, iż wyszukiwarki internetowe, z których na co dzień korzystamy w celu znalezienia interesujących nas stron, weryfikują witryny internetowe pod wieloma względami. A wszystko po to, aby po wpisaniu przez użytkownika danej frazy, na przykład „marketing szeptany oferta”, uzyskał on wyniki najbardziej odpowiadające jego zapytaniu. Na liście stron nie powinny bowiem znaleźć się witryny, które całkowicie nie dotyczą danej tematyki, na przykład: sklepy ogrodnicze czy strona salonu samochodowego. Po wpisaniu takiej frazy użytkownik powinien zatem otrzymać wyniki zawierające adresy stron agencji reklamowych czy osób, które oferują tego typu usługi.

 

Aby nasza strona była przyjazna wyszukiwarkom, musi spełnić kilka wymagań. Przede wszystkim powinna zawierać treść ściśle odpowiadającą branży czy tematyce, którą się zajmujemy i która jest interesująca dla naszego klienta docelowego. Ponadto powinna posiadać odpowiednią strukturę nawigacji, umożliwiającą użytkownikom, ale również robotom wyszukiwarek, wygodne poruszanie się po serwisie.

Ważne jest również właściwe rozmieszczenie odnośników na poszczególnych stronach, a także przygotowanie metatagów zawierających słowa kluczowe, a także zaindeksowanie wszystkich podstron w wyszukiwarkach. Jak widać nie jest to proste zadanie i wymaga fachowej wiedzy. Optymalizacja stron internetowych jest jednak podstawą do tego, aby miały one szansę pojawić się w wynikach wyszukiwania, dlatego warto tę czynność zlecić profesjonalistom.

 

 Promocja

 

Strona internetowa, przynajmniej na początku, wymaga promocji. Tylko wówczas trafi ona do potencjalnego klienta. Warto zainwestować w pozycjonowanie, reklamę Adwords, a także social media, które cieszą się wciąż rosnącą popularnością. W tym przypadku również warto postawić na profesjonalistów, czyli agencje zajmujące się marketingiem online. Odpowiednio przygotowana strategia promocji oraz sprawne prowadzenie działań sprawią, że szybko zauważymy pierwsze pozytywne efekty kampanii w postaci większej ilości potencjalnych klientów odwiedzających naszą stronę WWW.

   Agencja interaktywna Wrocław

Nadesłał:

easylife

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl