POCZUJ ZEW WOLNOŚCI WRAZ Z KOLEKCJĄ VELVET ROPE DLA KOBIET. MASZ WĄTPLIWOŚCI, KTÓRE CIĘ POWSTRZYMUJĄ
Bohaterkami kampanii nowej kobiecej kolekcji są Kylie Jenner oraz ekipa z New York City Ballet.
Uosobienie niepokornego ducha Velvet Rope z nutką filozofii „DO YOU” od PUMA – w kampanii nie bez powodu podziwiamy Kylie Jenner wraz z utalentowanymi nazwiskami z nowojorskiej sceny baletowej jak Olivia Boisson, Mimi Staker, Emilie Gerrity, Meagan Mann oraz Unity Phelan. W kolekcji na sezon AW17 znajdziemy inspirujące do działania propozycje dla kobiet, które niezawodnie sprawdzą się w każdej sytuacji. Łamać zasady, podążać za instynktami i stawać się najlepszą wersją samej siebie? To w stylu Velvet Rope.
Velvet Rope to technologicznie zaawansowana kolekcja z pogranicza Sportstyle oraz profesjonalnego treningu, dzięki której niezależnie od sytuacji zapewni Ci absolutną pewność siebie. Inspiracją dla projektów był świat i społeczności, z których Velvet Rope się wywodzi i którymi żyje. W palecie kolorystycznej królują jesienne barwy z metalicznymi akcentami – błyszczącymi oliwkowymi i miedzianymi odcieniami przeplatające się z granatem oraz srebrem. Propozycje zachwycają, podkreślając sylwetkę i gwarantując potrzebne wsparcie podczas treningu. Od wytrzymałej Lycry po miękki welur, użyte materiały to synonim funkcjonalności, dzięki czemu możesz podjąć wyzwanie aktywności w każdej chwili dnia czy nocy.
Nowa kolekcja silnie nawiązuje do kampanii „DO YOU”, której oficjalna premiera miała miejsce w sierpniu 2016 r. i tylko nabiera rozpędu w tym roku. Kampania zjednuje kobiety z różnych środowisk, z których każda dzieli się swoją historią o odwadze i pewności siebie, inspirując otaczających ich ludzi. Celem „DO YOU” jest wesprzeć kobiety w codziennym dążeniu do udowadniania swoich racji i wartości, niezależnie i wbrew temu, co uważają inni.
Kolekcja Velvet Rope na sezon jesień-zima 2017 będzie dostępna na PUMA.com, w sklepach stacjonarnych PUMA oraz w wybranych sklepach naszych partnerów od 15 lipca 2017 r.
Poznaj pełnię możliwości i obserwuj nas na Facebooku i Instagramie @PUMA.
Pozostaje tylko jedno pytanie: czy jesteś gotowa by odpowiedzieć na wezwanie #DoYou?
Nadesłał:
Aliganza
|