Podsumowanie kampanii telewizyjnej „Tak działa BLACK!”


Podsumowanie kampanii telewizyjnej „Tak działa BLACK!”
2012-07-24
Zakończyła się kampania telewizyjna marki BLACK - pierwsza odsłona kompleksowej kampanii z udziałem Mike’a Tysona, obejmującej także outdoor i działania w Internecie.

Emitowane w jej ramach spoty „BLACK&White Room” i „BLACK Service Vending Machine” obejrzało prawie 7 milionów widzów z założonej grupy docelowej.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów naszych działań. Kampania dotarła do prawie 7 milionów osób z założonej grupy docelowej, a wszystkie wskaźniki zostały zrealizowane ponad zakładany poziom. O sukcesie kampanii zdecydował nie tylko nowatorski charakter spotów i ich profesjonalne przygotowanie z udziałem Mike`a Tysona, ale także bardzo dobry dobór mediów. Wykorzystaliśmy wszystkie główne stacje ogólnopolskie i wiele najważniejszych stacji tematycznych. W naszej ocenie doskonałym  posunięciem był zakup spotów przy meczach Euro 2012. Ich ogromna oglądalność zaskoczyła nawet ekspertów.” – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.

Przygotowane z prawdziwie hollywoodzkim rozmachem 30-sekundowe spoty „BLACK&White Room” i „BLACK Service Vending Machine” emitowane były przez cały czerwiec w głównych stacjach telewizyjncych oraz targetowanych kanałach muzycznych, filmowych i sportowych. Ich uzupełnieniem był 8-sekundowy spot sponsorski, przygotowany również z udziałem Mike`a Tysona.

„Dopełnieniem kampanii telewizyjnej były działania w sieci obejmujące serwisy VoD, portale modowe i media społecznościowe. Z nich również jesteśmy bardzo zadowoleni. Szczególnie pozytywnie zaskoczyła nas oglądalność spotów BLACK w kampanii VoD. Stanowiły one wsparcie kampanii telewizyjnej i zaplanowaliśmy je tak, by dotarły do osób rzadziej oglądających tradycyjną telewizję.” – dodała Paulina Włodarska.

W ocenie firmy FoodCare, zakończona kampania telewizyjna marki BLACK przełożyła się na ogromny wzrost rozpoznawalności brandu oraz szerszą obecność produktów BLACK Energy w punktach sprzedaży.

Nadesłał:

Ad rem Public Relations

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl