Podsumowanie targów RemaDays 2015
2015-02-12
Beata Jaroszewska, dyrektor operacyjny Fotolia na Polskę:
Warszawskie targi RemaDays to stały punkt w naszym biznesowym kalendarzu. Od lat rozwijamy ofertę Fotolia tak, aby sprostać wymaganiom rozwijającego się rynku oraz indywidualnym potrzebom naszych klientów.
Targi to wspaniała okazja, żeby spotkać się bezpośrednio i nie tylko nawiązać nowe kontakty biznesowe, ale co równie ważne, umocnić dotychczasową współpracę z naszymi partnerami, dużymi i mniejszymi kontrahentami czy klientami indywidualnymi. Sprzyjał temu z całą pewnością wysoki poziom organizacyjny imprezy, którą według naszych obserwacji jest wiodącym tego typu wydarzeniem w tej części Europy. Na naszym stoisku prezentowaliśmy naszą ofertę, czyli ponad 36 milionów zdjęć, grafik wektorowych i plików wideo oraz mieliśmy okazję do porozmawiania z gośćmi z całego świata.
RemaDays to platforma, na której spotykają się przede wszystkim branża poligraficzna oraz reklamowa. Tak też można podzielić naszych gości, wiele osób było zainteresowanych ofertą, rodzajami licencji i sposobem zakupu plików Fotolia, a ponieważ nasz model biznesowy jest bardzo elastyczny, udało nam się odpowiedzieć na wiele pytań i pozyskać nowych klientów. Dynamicznie rosnąca oferta serwisu Fotolia doskonale wpisuje się w nowe trendy komunikacyjne, czego przykładem może być duże zainteresowanie Kolekcją Instant, a przede wszystkim już ponad 50 000 sprzedanych w ramach tej kolekcji zdjęć.
Kolejnym ważnym aspektem naszej obecności na targach jest współpraca z firmami z branży poligraficznej, nawiązywanie nowych oraz zacieśnianie dotychczasowych kontaktów. Pomogły nam w tym pokazy druku obrazów Fotolia z wykorzystaniem najnowocześniejszych technik drukarskich naszych partnerów, czyli firm: Agfa Graphics, Agraf, API.pl, Atrium Centrum Ploterowe, Ben Develop, Color Group, Fastcom, Epson, KML Solutions, Ikonos Media, Plotserwis, Reprograf, Sico Polska oraz ViaColor. Dynamiczny rozwój branży Web-to-print sprzyjał także dużemu zainteresowaniu narzędziem Fotolia Biznes API w zastosowaniach Web-to-print. Myślę, że możemy śmiało powiedzieć, że obecnie jesteśmy liderem na polskim rynku, również w dostarczaniu tego typu rozwiązań dla drukarni internetowych oraz firm związanych z szeroko pojętą produkcją reklamową. Tradycyjnie też na pierwszym piętrze w restauracji można było obejrzeć wystawę obrazów z oferty Fotolia oraz ostatniego, 3. Sezonu Kolekcji TEN, stworzonych przez artystyczne duety z całego świata.
Wasze komentarze (0):