Point of View nagrodzona w konkursie Mixx Awards Polska 2012


2012-11-09
7 listopada na gali rozdania nagród Mixx Awards Polska, Point of View - agencja interaktywna należąca do grupy e-point - wspólnie z domem mediowym Media Direction OMD otrzymała nagrodę za promocję nowej oferty Plusa na Kartę „Podwójne Doładowanie” w kategorii „Gry”.

IAB Polska – Związek Pracodawców Branży Internetowej – już po raz szósty zorganizował konkurs kreatywny Mixx Awards, który wyróżnia najlepsze interaktywne kampanie reklamowe. Zwycięskie projekty oceniało profesjonalne jury, które tworzą eksperci z branży reklamy, marketingu i internetu.

Nagrodzono grę fabularną, w ramach której użytkownicy wcielali się w postać detektywa z reklam telewizyjnych i próbowali rozwikłać zagadkę kryminalną. Śledztwo polegało na rozwiązywaniu różnych zadań logicznych. Użytkownicy szukali wskazówek w serwisach społecznościowych, na ipla.tv, poprzez kody QR, jak również komunikując się z wirtualnym informatorem przez gadu-gadu. W trakcie 25 dni zabawy zaangażowanych zostało 19.000 użytkowników.

Kampania „Podwójne Doładowanie” to doskonały przykład na użyteczne zastosowanie advergamingu. Połączyliśmy idee fabularnej gry detektywistycznej umieszczonej na niezależnej witrynie ktodoladowal.pl, z szeroką promocją w świecie „social”. Wieloplatformowość rozgrywki zapewniała wysoki poziom zaangażowania - podsumowuje Tomasz Różyński, dyrektor artystyczny w Point of View.

Agencja Point of View już po raz drugi wygrała nagrodę Mixx Awards. Pierwsza za została przyznana w 2009 roku za kampanię displayową 36.6 TurboDymoMan. Nagrody te świadczą o niekonwencjonalnym i indywidualnym podejściu do każdej kampanii. Lubimy zaskakiwać koncepcjami i trafiać w gusta klientów - podkreśla Mariusz Majewski, dyrektor zarządzający Point of View.

Opis kampanii i informacje o Point of View na stronie: http://pointofview.pl

Nadesłał:

e-point SA
http://e-point.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl