Pokaż, jak kręcą Cię LodyBonano i zdobądź pieniądze na wakacje!
Chcesz spędzić wakacyjny czas z przyjaciółmi? Myślisz o wspólnym wyjeździe, lecz Twój budżet Ci na to nie pozwala? Lubisz lody serwowane w lodziarniach LodyBonano?
Jeśli na wszystkie pytania odpowiadasz twierdząco, weź udział w kolejnym konkursie, który ogłosiła marka najbardziej zakręconych lodów na świecie. Do zgarnięcia atrakcyjne nagrody pieniężne!
Kolejny konkurs sieci LodyBonano skierowany jest do wszystkich smakoszy lodowych pyszności, którzy szukają ciekawego sposobu na zdobycie dodatkowych pieniędzy np. na wymarzony wyjazd z przyjaciółmi.
- Podczas wakacji bardzo często powstają filmiki, które są miłą pamiątką. I to właśnie one będą podstawą nowej zabawy. Co należy zrobić, aby wziąć w niej udział? Wystarczy wykazać się kreatywnością i nakręcić film o tym, jak spędzacie czas w pobliżu lodziarni LodyBonano i jak bardzo lubicie nasze produkty – mówi Sylwia Korpacz, manager do spraw wizerunku i marketingu firmy LodyBonano.
Film „Pokaż jak kręcą Cię LodyBonano” nie musi być długi (min. 9 sekund) , ważne jednak by pokazywał radość i ”frajdę” jaką daje jedzenie zakręconych deserów, dostępnych w lodziarniach z charakterystycznym żółto – zielonym logo.
- Konkurs przeprowadzony będzie na łamach/za pośrednictwem portalu społecznościowego Facebook. Nagrania należy publikować na fanpage’u naszej sieci pod postem konkursowym . Tu też odbywać się będzie głosowanie. Warto więc zachęcić swoją rodzinę, znajomych do oddawania lajków na Wasze filmy. Zdobywcy największej ilości polubień otrzymają nagrody pieniężne, a ich filmiki zostaną umieszczone na stronie internetowej LodyBonano. Zachęcamy wszystkich, którym smakują nasze lody, do wzięcia udziału w konkursie. To naprawdę może być doskonała zabawa i jednocześnie okazja do zdobycia odrobiny gotówki! – dodaje przedstawicielka marki.
Organizatorzy przewidzieli atrakcyjne nagrody. I tak autorzy 3 filmów, które zdobędą najwięcej „lajków” otrzymają kolejno 1000 zł za pierwsze miejsce, 600 zł za drugie i 400 zł za trzecie.
- W naszym przekonaniu to kusząca propozycja, liczymy więc na inwencję i kreatywność miłośników naszych smaków – mówi Sylwia Korpacz.
Nadesłał:
publicum
|