Pół miliona „Tojatoty” dla klientów saloników


2015-07-13
500 000 egzemplarzy bezpłatnego magazynu „Tojatoty. Lato 2015” zostanie rozprowadzonych podczas wakacji w wybranych punktach należących do sieci handlowej Kolportera. Czasopismo otrzymają klienci, którzy kupią jeden z magazynów lifestylowych.

Magazyn „Tojatoty” adresowany jest do czytelników preferujących nowoczesny i zdrowy styl życia. Na jego łamach publikowane są teksty poświęcone modzie, urodzie, motoryzacji, psychologii, podróżom i kulinariom. – Darmowy egzemplarz „Tojatoty” otrzymają klienci, którzy kupią w punkcie naszej sieci jedno z wybranych lifestylowych czasopism – informuje Piotr Lech, w Kolporterze menadżer ds. promocji.

Magazyn będzie wydawany – do końca sierpnia br. lub do wyczerpania się nakładu – w 500 salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press, zlokalizowanych w dużych i średnich miastach.

Kolporter
jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć ponad 25 tysięcy terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem 820 saloników prasowych i 192 salonów Top-Press.

Biuro Prasowe Kolportera

Nadesłał:

Kolporter Biuro Prasowe

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl