Polscy pozycjonerzy doradzają firmom niemieckim
Od stycznia tego roku, agencja Bluerank, która pozycjonuje jeden z największych niemieckich portali ogłoszeniowych – markt.de, rozwija ofertę usług SEO skierowaną na rynek niemiecki.
Propozycja Bluerank, rekomendowana i promowana wśród niemieckich przedsiębiorców przez markt.de, to oferta doradztwa w zakresie search engine optimization.
Agencja wykonuje trzy rodzaje audytów SEO, przeznaczone dla różnej wielkości firm i serwisów WWW (Basic Analysis, Advanced Analysis, Corporate Analysis). Poszczególne wersje różnią się między sobą zakresem prac i kosztem usługi.
Referencje uzyskane przez nas od markt.de, a także marki, które mamy w swoim portfolio… Deutsche Bank, Rossman czy 3M… skutecznie przekonują do nas klientów niemieckich – podkreśla Maciej Gałecki, CEO Bluerank. Mamy nadzieję zagościć na tym rynku nieco dłużej, zwłaszcza, że okoliczności i kondycja tamtejszej branży SEO temu sprzyjają.
Na rynku niemieckim, podobnie jak na polskim, odnotowuje się stały wzrost zainteresowania usługami SEM (w tym także optymalizacją i pozycjonowaniem stron WWW). SEO jest dla wielu przedsiębiorstw jednym z najważniejszych narzędzi służących zdobywaniu nowych klientów. Im większy podmiot, tym bardziej zwykle ceni tego typu działania. Jednocześnie – jak podaje portal InternetWorld.de, duży procent firm otwarcie deklaruje swoje niezadowolenie z dotychczasowych rezultatów działań SEO osiąganych przez te firmy lub agencje, które je obsługują. To stwarza szanse na silniejsze zaistnienie na niemieckim rynku tych agencji SEM, które – tak jak Bluerank – mogą pochwalić się sukcesami w optymalizacji i pozycjonowaniu portali z najbardziej konkurencyjnych sektorów (jak markt.de, branża ogłoszeniowa, e-commerce).
Bluerank Sp z o.o. - agencja search engine marketing. Partner czołowych polskich agencji interaktywnych i domów mediowych, specjalizujący się w marketingu wyszukiwarek internetowych w Polsce i na świecie. Realizator międzynarodowych projektów z zakresu search engine optimization, a także kampanii SEM na rynku polskim. Członek Interactive Advertising Bureau, międzynarodowego stowarzyszenia zrzeszającego firmy, które wypracowują standardy biznesowego i reklamowego wykorzystania Internetu, oraz SEMPO – światowej organizacji firm i specjalistów związanych z search engine marketing. Certyfikowany konsultant Google w zakresie Google Adwords (Google Adwords Qualified Company.) oraz Google Analytics (Google Analytics Authorized Consultant).
markt.de – jeden z wiodących wielobranżowych portali ogłoszeniowych w niemieckim Internecie. Na jego stronach internauci znajdują każdego dnia 2 mln ogłoszeń („kupię”, „sprzedam”, „zamienię”, „zatrudnię”…). Założony w 2005 roku portal pozwolił przenieść koncepcję ogłoszeń drobnych do Internetu: kupujący i sprzedający spotykają się w Internecie, a transakcje finalizują lokalnie. Jako niezależne przedsięwzięcie markt.de jest częścią sieci ogłoszeń markt.gruppe GmbH & Co. KG, stowarzyszenia grup wydawniczych Georg von Holtzbrinck, Dr Ippen i WAZ Mediengruppe, do którego należy ponad 45 wydawnictw oraz ponad 150 tytułów gazet, cieszących się uznaniem 15 mln czytelników.