POLSCY PROJEKTANCI.COM – ZAKUPY, KTÓRE CIĘ WYRÓŻNIĄ
W butiku „Polscyprojektanci.com” ubierają się nie tylko gwiazdy i bizneswoman, ale wszyscy ci, którzy cenią modowe „perełki”, których nie da się znaleźć nigdzie indziej.
Viola i Marcin od zawsze kochali modę. 5 lat temu rzucili dobrze płatne posady
w korporacji, aby założyć butik, w którym polscy projektanci mody będą mogli pokazać swoje kreacje. Dzisiaj w butiku „Polscyprojektanci.com” ubierają się nie tylko gwiazdy
i bizneswoman, ale wszyscy ci, którzy cenią modowe „perełki”, których nie da się znaleźć nigdzie indziej.
Moda na wyróżnianie się
– Zawsze kochałam modę, różne style, faktury, szalone kolory… Sama kiedyś kupowałam
w sieciówkach, ale widziałam, że te rzeczy się szybko niszczą, blakną, rozciągają, a przy tym nieraz spotykałam na ulicy kobiety, które miały na sobie tę samą bluzkę, co ja. Zaczęłam szukać czegoś oryginalnego i tak poznałam pierwszych polskich projektantów i kompletnie się zakochałam w tych projektach, wysokogatunkowych tkaninach i całej historii, która jest wokół nich – opowiada Viola Połeć, właścicielka marki PolscyProjektanci.com
Pożegnanie z korporacją
– Mieliśmy z Violą ciepłe posadki w korporacjach, ale postanowiliśmy to rzucić i założyć własny butik. Nie znaliśmy się na księgowości, prawie, ale mieliśmy w sobie mnóstwo entuzjazmu i pasji. Stwierdziliśmy, że chcemy, aby projekt był nasz od A do Z, więc sami
w sklepie wybieramy projektantów, zamawiamy towar i sprzedajemy, bo wiemy, że nikt nie zna naszej oferty lepiej niż my. Klienci doceniają to, że obsługują ich profesjonaliści, którzy
nawet o jednej parze designerskich skarpetek mogą mówić przez 15 minut – śmieje się Marcin Jurczuk, ekspert rynku mody autorskiej w PolscyProjektanci.com.
Noś się jak gwiazda
– Marcin w ogóle nie interesuje się show-businessem, więc nawet nie rozpoznaje większości znanych osób, które do nas przychodzą. Karolina Gorczyca, Joanna Opozda, Eliza Gwiazda, Ian Rooth, Iwona Węgrowska, Anna Janik, Jagoda Judzińska, Ewa Niespodziana czy Paulina Koziejowska, chętnie przyznają, że chodzą w naszych ubraniach. Jest cała grupa gwiazd, które również robią u nas zakupy, ale pragną pozostać anonimowe. Nasz showroom,
w przeciwieństwie do sklepów w centrach handlowych, pozwala pozostać niezauważonym przez rzesze fanów – komentuje Viola Połeć.
Czemu polska moda?
– Przez te 5 lat widzimy, jak zmienia się świadomość polskich konsumentów. Coraz więcej osób zwraca uwagę, na to, co nosi. Klienci szukają dopracowanych kolekcji w krótkich seriach, bo zależy im na podkreśleniu własnego stylu i swojej niepowtarzalności. W naszym showroomie są zarówno marki o ugruntowanej pozycji, z szeroką grupą klientów, ale także projektanci, którzy dopiero budują swoją markę. Pracujemy z nimi na zasadzie pop-upów, czyli umów krótkoterminowych. Klienci cenią to, że mamy stale nowy asortyment, a niektóre ubrania są ręcznie numerowane, więc wiadomo, że to jest krótka seria – tłumaczy Marcin Jurczuk.
Nadesłał:
dorota5
|