Polscy przedsiębiorcy mogą zyskać partnerów z Chin


Polscy przedsiębiorcy mogą zyskać partnerów z Chin
2013-02-19
III edycja Targów China Expo Poland odbędzie się w dniach 12-14 września 2013 w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie.

Producenci i eksporterzy z Chińskiej Republiki Ludowej po raz trzeci przyjadą do Warszawy na Targi China Expo Poland w poszukiwaniu partnerów handlowych w Polsce. Przez trzy dni będą prezentować polskim przedsiębiorcom swoje najnowsze oferty produktowe z różnych branż. W tym roku po raz pierwszy na targach pojawią się propozycje z zakresu elektroniki oraz części i akcesoria do motocykli. Nie zabraknie też części i akcesoriów samochodowych, oświetlenia czy wyposażenia gospodarstwa domowego. W trakcie imprezy zorganizowane zostaną liczne konferencje na temat dwustronnej współpracy na linii Polska-Chiny. III edycja China Expo Poland odbędzie się w dniach 12-14 września w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. By wziąć udział w wydarzeniu i nawiązać kontakty handlowe z partnerami z Chin należy dokonać rejestracji na stronie internetowej China Expo, która uprawnia do bezpłatnego zwiedzania targów oraz uczestnictwa w spotkaniach merytorycznych.

- China Expo Poland to wyjątkowa impreza, która służy budowaniu relacji między polskimi i chińskimi przedsiębiorcami. Już od pierwszej edycji targów widać wyraźnie, że z obu stron jest duże zainteresowanie współpracą. Każda z odsłon China Expo Poland zgromadziła bowiem ponad 6 tys. zwiedzających, chętnych by znaleźć partnerów w Państwie Środka.  Z kolei do Warszawy z odległych Chin za każdym razem przyjechało około 200 firm gotowych nawiązać współpracę z tutejszym biznesem. Co więcej China Expo Poland to nie tylko okazja, by rozpocząć rozmowy handlowe z Chinami, ale też szansa, by zrobić to skutecznie. Dzięki licznym konferencjom wydarzenie dostarcza bowiem kompleksowej wiedzy na temat prowadzenia biznesu z kontrahentami z Państwa Środka. Można tu zasięgnąć informacji m.in. odnośnie warunków inwestowania w obu krajach czy poznać sposoby na pokonanie barier formalnych – mówi Bartosz Sosnowski, prezes MT Polska, organizującej Targi China Expo Poland.

 

Dla chętnych, by rozpocząć biznes z Chinami

China Expo Poland kierowane są do importerów, eksporterów, inwestorów, producentów, hurtowników, właścicieli sklepów i innych osób, które zainteresowane są współpracą z przedsiębiorcami z dalekich Chin. Uczestnicy na miejscu będą mogli zapoznać się z ofertą prezentowaną przez wiele chińskich firm, porównać je i wybrać najkorzystniejsze propozycje. W tym roku tematyka targów obejmie m.in. części i akcesoria samochodowe oraz motocyklowe, elektronikę, oświetlenie oraz wyposażenie gospodarstw domowych. Targom towarzyszyć będą liczne konferencje i spotkania, które pozwolą pozyskać wiedzę na temat importowania produktów z Chin i eksportu do Państwa Środka, a także prowadzenia efektywnych relacji biznesowych. Co więcej, w tym roku podczas rejestracji uczestnicy mogą zgłaszać własne zagadnienia związane ze współpracą z Chińczykami, które chcieliby omówić na targach. Przez trzy dni wydarzenia, nie zabraknie też atrakcji w postaci pokazów i konkursów przybliżających uczestnikom kulturę i tradycję Chin.

 

Organizatorami Targów China Expo Poland są Międzynarodowe Targi Polska i China Town Travel. 

Nadesłał:

Practum

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl