Polska kluczowym dla Nissana rynkiem w Europie


Polska kluczowym dla Nissana rynkiem w Europie
2009-04-26
W marcu Polska znalazła się na 7 pozycji wśród największych rynków Nissana w Europie, wyprzedzając między innymi Grecję, Holandię czy Irlandię.

Po raz pierwszy w historii obecności marki Nissan w Polsce nasz kraj znalazł się w pierwszej 10tce najważniejszych rynków w styczniu 2009 a potem nasza rola wciąż rosła tak by w lutym być na 8 miejscu a w marcu osiągnąć 7 pozycję.

Wykres 1

Najlepiej sprzedającymi się modelami w gamie Nissana w pierwszym kwartale tego roku na Polskim rynku były Navara (655 sztuk). TIIDA (595 sztuk), NOTE (417 sztuk),  Micra (404 sztuki) i Qashqai (376 sztuk)

Jednym z powodów dla których Nissan w Polsce umacnia swoją pozycję jest modernizacja oraz powiększanie swojej sieć sprzedaży. W najbliższym czasie otwarte zostaną całkowicie nowe obiekty we Wrocławiu, Poznaniu, Zielonej Górze i Olsztynie.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl