Polska wprowadza świat w tajniki SEO


2008-01-08
Polska agencja search engine marketing - Bluerank, szkoli członków międzynarodowego stowarzyszenia wydawców - International Classified Media Association, podczas lutowego Search Lab odbywającego się w Amsterdamie.

21 – 22 lutego 2008 w Amsterdamie odbywa się Search Lab – seminarium szkoleniowe organizowane dla członków ICMA (światowego stowarzyszenia wydawców ogłoszeniowych). Event przygotowywany jest z myślą o mediach internetowych, dla których działania SEO / SEM stanowią podstawę do zwiększania ruchu na serwisach WWW. Gościem specjalnym seminarium oraz jego współprowadzącym jest – Maciej Gałecki, szef polskiej agencji search engine marketing – Bluerank.


W programie Search Lab znajdzie się wiele interesujących zagadnień z dziedziny SEO / SEM. Będzie mowa o dobrych i złych praktykach w pozycjonowaniu stron WWW, o planowaniu strategii zwiększania ruchu na serwisach poprzez stosowne działania w wyszukiwarkach internetowych, a także o modnym ostatnio monetizing search, które – zwłaszcza w przypadku serwisów ogłoszeniowych – zaczyna mieć kluczowe znaczenie w branży.

Maciej Gałecki zaprezentuje uczestnikom również efekty pracy agencji Bluerank dla największego niemieckiego serwisu ogłoszeniowego Quoka.de. Dzięki działaniom SEO / SEM portal ten znalazł się (wg zestawienia Nielsen Online) w pierwszej piętnastce serwisów WWW, które odnotowały największy wzrost odwiedzin w 2007 roku. Quoka zwiększyła swoją oglądalność o 93% i zdobyła miejsce dwunaste, wyprzedzając tym samym ‘niemiecki eBay’ i popularny markt.de.

Cieszą nas tego typu przedsięwzięcia. Pomagają edukować potencjalnych klientów agencji SEO / SEM. Na dzień dzisiejszy współpracujemy już z czterema członkami organizacji ICMA. Po lutowym seminarium ich liczba może się zwiększyć… - podsumowuje szef Bluerank, Maciej Gałecki.

Nadesłał:

czarni14

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl