Polski smartwatch wkroczył na Indiegogo


2013-06-04
Boddie – pierwszy polski smartwatch firmy Rearden Technology S.A. doczekał się swojego miejsca na globalnej platformie crowdfundingowej Indiegogo. Czy ma szanse odnieść sukces?

Crowdfunding to nic innego, jak finansowanie projektów przez społeczność danej platformy, np. Indiegogo, Kickstarter. Zapewnia ono nie tylko szybki przypływ gotówki, ale także pozyskanie dużej sympatii wśród przyszłych nabywców produktu. O popularności tej metody finansowania świadczą ostatnie badania firmy Massolution, z których wynika, że w 2013 r. na finansowanie crowdfundingowe zostanie przeznaczonych ok. 5,1 mld dolarów. Potentatem w tym zakresie pozostają państwa Ameryki Północnej oraz Europy, które w zeszłym roku odpowiadały za 96 proc. całej wartości przekazanych pieniędzy.

- Decydując się na platformę crowdfundingową postawiliśmy na dwie jej cechy: szybkie pozyskanie pieniędzy na realizację projektu, a także na możliwość stworzenia bliskiej relacji z nabywcami, która jest częścią naszej idei marki. Oddanie produktu w ręce zwykłych ludzi pozwala dokonać oceny własnego pomysłu, tego czy się on przyjmie czy też nie, a także przyczynia się do wprowadzania różnych zmian, w zgodzie z alarmowanymi potrzebami nabywców – mówi Paweł Tomczyk, CEO Rearden Technology S.A.

W woli przypomnienia, polski produkt pozwoli użytkownikom w sposób dyskretny sprawdzać powiadomienia serwisów społecznościowych, nieodebrane połączenia oraz smsy. Dodatkowym atutem będzie możliwość jego używania przy pomocy gestów. Proste ruchy umożliwią nabywcy odbieranie czy też odrzucanie połączeń, a także regulację głośności słuchanej muzyki. Boddie pozwoli również wzbogacić życie towarzyskie, poprzez funkcję zdalnego wyzwalania migawki aparatu, co pozwoli uzyskać perfekcyjne zdjęcie bez kłopotów z samowyzwalaczem. Dodatkowo rozwinięta opcja treningu pozwoli mu zapisać swe wyniki, w zakresie przebiegniętych metrów, czy też spalonych kcal. Co ważne, cały produkt będzie kompatybilny z systemem Android.

Kampania Indiegogo firmy Rearden Technology rozpoczęła się 31 maja 2013 i potrwa dwa miesiące.

- Osoby wspierające Indiegogo będą miały okazję pomóc nam w realizacji projektu, poprzez składanie swoich ofert wsparcia już od 1$ - dodaje Paweł Tomczyk.

Dodatkowo na stronie zostanie zaprezentowany film promujący sam produkt. Aby dowiedzieć się więcej odwiedź: http://www.indiegogo.com/projects/meet-boddie-the-smartwatch-evolution i wesprzyj firmę w jej przygotowaniach do wprowadzenia polskiego smartwatch na globalny rynek.

Nadesłał:

GoodPR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl