Polskie Radio poprawia wydajność IT


Polskie Radio poprawia wydajność IT
2008-02-19
Wola Info rozwija ServiceDesk dla Polskiego Radia. Prace są kontynuacją wdrożenia z 2006 r.

Cieszymy się, że Polskie Radio ponownie zaufało naszym doświadczonym
i profesjonalnym konsultantom. Zarządzanie procesami jest naszą specjalnością, głównie ze względu na dobrą znajomość infrastruktury IT, aplikacji czy narzędzi do monitorowania
– powiedział Piotr Majcherkiewicz, prezes zarządu Wola Info S.A.

Zakres prac obejmuje aktualizację procesów, zarządzanie incydentami, problemami i konfiguracją w ramach ITIL (ang. IT Infrastructure Library) - światowego standardu w zakresie najlepszych wzorców zarządzania IT w przedsiębiorstwach.  Projekt odzwierciedli zmiany organizacyjne w Polskim Radiu. Wola Info przeprowadzi także szereg szkoleń dla pracowników Polskiego Radia w zakresie ITIL i eksploatacji systemu ServiceDesk.

W 2006 r. Wola Info wdrożyła system ServiceDesk w Polskim Radiu. Dzięki wdrożeniu klient uzyskał poprawę wydajności działań IT. Zapewnił również swoim pracownikom ciągłe i efektywne korzystanie z usług.

Nadesłał:

Wola Info S.A.
http://www.wolainfo.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl