Polycom liderem na globalnym rynku rozwiązań wideokoferencyjnych
Według raportu New Wainhouse Research "Videoconferencing - By The Numbers" Polycom przoduje w instalacji i dostawach systemów wideokonferencyjnych w okresie pierwszych 6 miesięcy 2009 roku.
Według danych ostatniego raportu "Videoconferencing - By the Numbers" przygotowanego przez wiodącą firmę analityczną Wainhouse Research, Polycom, jest liderem na świecie w zakresie zainstalowanych systemów i posiada 41% udział w światowym rynku.
Raport potwierdza też, że Polycom przoduje na świecie pod względem systemów konferencyjnych dostarczonych klientom w pierwszej połowie 2009 roku z 35% udziałem w rynku. (Udział w rynku przedstawiony przez The Wainhouse Research opiera się na porównaniu wszystkich systemów wideokonferencjyjnych w tym systemów "all in one", systemów wideokonferencjyjnych jakości HD oraz systemów telepresence w okresie styczeń-lipiec 2009 roku. Dane nie obejmują wideotelefonów i rozwiązań w zakresie oprogramowania PC).
Wyniki podane przez Wainhouse Research wskazują również, że obecny kryzys gospodarczy nie wpłynął w znaczącym stopniu na zakupy nowych rozwiązań do wideokonferencji w porównaniu z innymi branżami. "Firmy zdają sobie sprawę, że rozwiązania do wideokonferencji i telepresence pozwalają ograniczyć koszty, zwiększyć wydajność pracowników i usprawnić współpracę," powiedział Joe Sigrist, wiceprezes i dyrektor generalny do spraw rozwiązań wizualnych w Polycom. "Oferta Polycom odpowiada potrzebom klientów, od małych do dużych firm notowanych na liście Fortune 50."
Firma Polycom nieustannie pracuje nad przekształceniem tradycyjnych konferencji w komunikację audiowizualną, począwszy od elastycznych systemów na biurko a skończywszy na zaawansowanych rozwiązaniach stosowanych w dużych salach konferencyjnych pozwalających w pełni docenić zalety telepresence. Wszystkie rozwiązania Polycom oparte są na wiodącej w branży, standardowej technologii i oferują najwyższą jakość.
Bezpłatna kopia raportu Wainhouse Research, "Videoconferencing - By The Numbers", dostępna jest na stronie Polycom.com.1
Rozwiązania audiowizualne firmy Polycom w liczbach:
- Rozwiązania Polycom do komunikacji wizualnej umożliwiają ludziom bardziej efektywną pracę na odległość, przyspieszają procesy podejmowania decyzji, usprawniają produktywność oraz pozwalają obniżyć koszty operacyjne dzięki ograniczeniu podróży.
- Firma Polycom wysłała do odbiorców więcej systemów wideokonferencyjnych i telepresence niż jakikolwiek inny producent, tj prawie milion systemów wideokonferencji i ponad 50 000 rozwiązań telepresence w drugim kwartale 2009 roku.
- Do grona klientów Polycom używających rozwiązania telepresence zaliczają się wiodące firmy rozrywkowe, instytucje edukacyjne, finansowe, medyczne oraz administracje rządowe. Na przykład: Turner Broadcasting Systems, Georgetown University, NASDAQ, Duke University, Amgen, Atari, Massachusetts General, Regus, Zurich Financial, National Defense University, Oklahoma Army National Guard, oraz Defense Acquisition University.
- Rozwiązania Polycom w zakresie telepresence oparte są na ustalonych standardach wideokonferencji i cechują się najwyższą, jakością działania. Obecnie na świecie używa się ponad dwa miliony rozwiązań wideokonferencyjnych i oraz telepresence firmy Polycom.
Linki uzupełniające:
- Polycom Telepresence and Video Solutions Home Page Website
- Polycom Telepresence Overview Video
- View Polycom Telepresence Photos on Flickr
- Follow Polycom on Twitter
- Subscribe to Polycom News RSS
Polycom, Inc. (NASDAQ: PLCM) jest światowym liderem w zakresie rozwiązań ujednoliconej komunikacji. Urządzenia wideokonferencyjne Polycom umożliwiają pracownikom rozproszonym w terenie bardziej efektywną komunikację. Systemy teleobecności firmy Polycom, przenośne lub stacjonarne zapewniają transmisję głosu i obrazu wysokiej rozdzielczości, dzięki czemu ludzie mogą komunikować się bezpośrednio z ich stanowiska pracy, sali operacyjnej, hali produkcyjnej, sali konferencyjnej, bez konieczności podróżowania na duże odległości i przenoszenia się z miejsca na miejsce. Firma powstała w roku 1990 w Kalifornii. Działa w większości krajów świata. Od 1996 roku jest notowana na giełdzie w Nowym Jorku. W roku 2008 firma odnotowała 15% wzrost przychodów, które łącznie wyniosły 1,1 mld USD, zaś zysk netto 130,4 mln USD. Na polskim rynku Polycom sprzedaje swoje systemy audio i video konferencyjne za pośrednictwem partnerów i dystrybutorów m.in. Veracomp i NETIN. Więcej informacji dostępne na stronie www.polycom.pl.
Nadesłał:
Ewa Nowak
|