Polycom na konferencji IBM Lotusphere 2012


Polycom na konferencji IBM Lotusphere 2012
2012-01-23
Na konferencji IBM Lotusphere 2012 Polycom zaprezentował najnowsze rozwiązania do współpracy wideo zintegrowane ze społecznościowymi aplikacjami biznesowymi

Polycom poinformował o rosnącym gronie wspólnych klientów oraz o postępach w integracji platformy wideo Polycom z rozwiązaniami IBM.

Polycom, Inc. (Nasdaq: PLCM), wiodący dostawca rozwiązań z dziedziny Unified Communications (UC), ogłosił podjęcie kluczowych inicjatyw, które rozszerzają jej strategię biznesowo-społecznościową, w tym sprzedaż produktów klientom IBM, a także strategiczne aktualizacje produktów, takie jak natywna integracja rozwiązań wideo Polycom® RealPresence™ z najnowszymi wersjami IBM Sametime®. Integracja rozwiązań wideo Polycom z biznesowymi platformami społecznościowymi IBM Sametime i IBM Connections® wspiera firmy w wykorzystaniu potencjału rozwiązań społecznościowych i internetowych, umożliwiając łączenie się ze standardowymi urządzeniami i prowadzenie rozmów wideo z poziomu interfejsów mailowych i biznesowo-społecznościowych.

„Współpraca wideo ma kluczowe znaczenie we współczesnych przedsiębiorstwach, a sposób, w jaki firmy używają wideo, szybko się zmienia — powiedziała Sue Hayden, wiceprezes ds. sojuszy strategicznych w firmie Polycom. — Coraz więcej ludzi traktuje sieci społecznościowe jako podstawowy sposób dzielenia się informacjami i podtrzymywania kontaktów. Polycom opracowuje zintegrowane rozwiązania wspólnie z czołowymi firmami, takimi jak IBM, aby zaoferować doświadczenia współpracy wideo, które uświadamiają firmom biznesową wartość rozwiązań społecznościowych i pomagają w pełni ją wykorzystać. Poprzez natywną integrację platformy Polycom® RealPresence™ z biznesowymi aplikacjami społecznościowymi IBM, użytkownicy mogą wykonywać połączenia wideo z poziomu Sametime lub Connections, bez względu na to, czy są w biurze, w domu czy w podróży. Dzięki tej integracji możemy dostarczyć innowacyjne, łatwe w obsłudze rozwiązania, które pomagają klientom radykalnie zmienić oblicze działalności biznesowej, zwiększają produktywność, efektywność i zwrot z inwestycji”.

Dzięki integracji z Sametime, Polycom znacznie zwiększył dynamikę sprzedaży. Klienci, począwszy od organizacji rządowych skończywszy na  firmach z listy Fortune Global 1000, ze wszystkich krajów i branż, czerpią już korzyści ze zintegrowanych rozwiązań IBM i Polycom.

•    Biuro spisu ludności w dużym kraju sprawniej koordynuje pracę wielu rozproszonych geograficznie oddziałów. Za pomocą platformy Polycom RealPresence zintegrowanej z Sametime pracownicy mogą dołączać do spotkań wideo poprzez komputer lub laptop, a zatem natychmiast podejmują współpracę bez opóźnień i kosztów związanych z podróżą.

•    Lider branży turystycznej wykorzystuje rozwiązania wideo Polycom zintegrowane z Sametime do łączenia pracowników na całym świecie. Zintegrowane rozwiązanie zapewnia obraz HD, łącząc społecznościową platformę Sametime, której pracownicy używają na co dzień, z istniejącymi rozwiązaniami stacjonarnymi. W rezultacie współpraca wideo stała się częścią codziennej działalności firmy, zapewniając bogatszą komunikację i wyższą efektywność.

•    Czołowa firma konsultingowa używa wideo HD Polycom w połączeniu z Sametime, aby zapewnić wysoką jakość osobistej współpracy z wykorzystaniem laptopów, dzięki czemu mobilni pracownicy pozostają w kontakcie z biurem i firmami partnerskimi, nawet w podróży.

Aktualizacje produktów

Firmy Polycom i IBM zintegrowały rozwiązania wideo RealPresence z najnowszą wersją IBM Sametime, aby umożliwić użytkownikom nawiązywanie połączeń głosowych i wideo z poziomu interfejsów mailowych  i społecznościowo-biznesowych bez uciążliwego otwierania oddzielnej aplikacji do spotkań wideo. Integracja z Sametime zapewnia użytkownikom łatwy i intuicyjny dostęp do funkcji współpracy wideo z różnych punktów przepływów pracy (workflow), takich jak:

•    Media społecznościowe. Za pośrednictwem Sametime rozwiązanie Polycom integruje się z Connections, umożliwiając uruchamianie sesji wideo bezpośrednio z poziomu portalu społecznościowego. Użytkownicy Sametime mogą wyszukać kontakty, sprawdzić ich obecność i zacząć pisać albo kliknąć, aby nawiązać bezpośrednie połączenie głosowe lub wideo z równą łatwością, z jaką wysyła się komunikat błyskawiczny.

•    Sieć WWW. Klienci mogą użyć programu działającego w przeglądarce, aby dołączyć do spotkania wideo obsługiwanego przez platformę Polycom RealPresence z dowolnego miejsca i dowolnego komputera, nawet takiego, w którym nie zainstalowano oprogramowania klienckiego Sametime.

•    E-mail. Klienci mogą planować połączenia przez zaznaczenie pola wyboru przy informacjach o połączeniu konferencyjnym w znajomym interfejsie konfiguracji spotkania IBM Lotus Notes.

•    Komunikator. Platforma RealPresence pozwala użytkownikom łączyć się bezpośrednio z innymi użytkownikami Sametime i systemami wideo opartymi na standardach otwartych, od systemów immersyjnych do oprogramowania Polycom® RealPresence™ Mobile na tabletach. Ponadto użytkownicy mogą dołączać do wielopunktowych spotkań wideo bezpośrednio z poziomu komunikatora Sametime.

Integracja Sametime z rozwiązaniami Polycom służącymi do współpracy wideo i współpracy głosowej pozwoliła stworzyć rozwiązanie dla służby zdrowia, które pomaga lekarzom w skuteczniejszym zapewnieniu opieki medycznej pacjentom z odległych lub wiejskich społeczności. Rozwiązanie umożliwia organizowanie spotkań nie tylko z innymi użytkownikami Sametime, ale również z użytkownikami innych standardowych systemów wideo. Zawiera również funkcje do udostępnia treści i narzędzia biznesowo-społecznościowe, dzięki którym lekarz może łatwiej wyjaśnić diagnozę pacjentowi, skonsultować się ze zdalnym specjalistą albo zgromadzić dane potrzebne do opracowania planu leczenia. Uproszczona integracja i zwiększona funkcjonalność zapewnia dostawcom usług opieki zdrowotnej bezpośredni dostęp do rozwiązań Polycom z poziomu systemów szpitalnych i programów pocztowych, co usprawnia współpracę, prowadząc do lepszych wyników leczenia.

Polycom i IBM Global Technology Services wspierają firmy w integrowaniu standardowych rozwiązań wideo Polycom ze środowiskami komunikacji zunifikowanej.

Dostępność

Wszystkie komponenty platformy RealPresence i integracji z Sametime są obecnie dostępne u autoryzowanych dostawców rozwiązań Polycom, resellerów bezpośrednich, integratorów systemów, dostawców usług i dystrybutorów. Więcej informacji można uzyskać pod adresem www.polycom.com/ibm albo pod numerem telefonu 1 800 POLYCOM.

Rozwiązania UC firmy Polycom UC i platforma Polycom RealPresence

Rozwiązania UC firmy Polycom stwarzają środowisko sprzyjające współpracy, które znacznie przyspiesza naukę i zwiększa stopień zaangażowania użytkowników, a także ogólną produktywność i efektywność. Oferta obejmuje rozwiązania głosu i wideo HD do użytku osobistego, mobilnego i grupowego, a także immersyjną teleobecność. Polycom pomaga firmom każdej wielkości i ze wszystkich branż stać się wydajnymi miejscami pracy, w których ludzie współpracują na żądanie z dowolnej lokalizacji, przez dowolną sieć i za pomocą preferowanego urządzenia.

Platforma Polycom RealPresence to najbardziej kompleksowa infrastruktura programowa do uniwersalnej współpracy z wykorzystaniem wideo i jedyne w branży uniwersalne oprogramowanie pośredniczące, które obsługuje do 75 000 zarejestrowanych urządzeń oraz 25 000 jednoczesnych sesji. Platforma obejmuje uniwersalną współpracę z wykorzystaniem wideo, zarządzanie zasobami wideo, zarządzanie wirtualizacją, uniwersalny dostęp i zabezpieczenia oraz zarządzanie treścią wideo.

Polycom wraz z szerokim ekosystemem partnerskim oferuje najbardziej kompleksową, niezawodną i skalowalną platformę współpracy, która umożliwia dostarczanie rozwiązań UC pracownikom, partnerom i dostawcom – lokalnie lub z chmury.

Polycom – informacje

Polycom jest globalnym liderem w dziedzinie standardowych rozwiązań komunikacji zunifikowanej (UC) do teleobecności, łączności wideo i łączności głosowej, których siłą napędową jest platforma Polycom RealPresence. Platforma ta jest zgodna z najszerszą gamą aplikacji oraz urządzeń biznesowych, mobilnych i społecznościowych. Ponad 400 000 organizacji z całego świata wykorzystuje rozwiązania Polycom do pracy zespołowej oraz spotkań twarzą w twarz z dowolnej lokalizacji, aby utrzymywać bardziej produktywne i efektywne relacje ze współpracownikami, partnerami oraz istniejącymi i potencjalnymi klientami. Polycom wraz z szerokim ekosystemem partnerskim oferuje klientom najniższe łączne koszty użytkowania (TCO), skalowalność i bezpieczeństwo – zarówno w przypadku rozwiązań działających lokalnie, jak i udostępnianych w ramach hostingu lub dostarczanych z chmury. Więcej informacji o firmie Polycom można znaleźć pod adresem www.polycom.com lub w serwisach Twitter, Facebook i LinkedIn.

UWAGA: Plany, specyfikacje i opisy produktów podano tu wyłącznie w celach informacyjnych. Mogą się zmienić bez powiadomienia i nie podlegają żadnej gwarancji, jawnej ani domniemanej. Polycom zastrzega sobie prawo do zmodyfikowania planów przyszłych produktów w dowolnym momencie. Wspomniane tu produkty i ich specyfikacje nie są gwarantowane i zostaną dostarczone wtedy, kiedy i jeśli będą dostępne.

Nadesłał:

ITBC_Com

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl