Polycom to rozwiązania Unified Communication zgodne z Microsoft® Lync™


Polycom to rozwiązania Unified Communication zgodne z Microsoft® Lync™
2011-12-09
Od Polycom® CX7000, pierwszego rozwiązania konferencyjnego do współpracy wideo, do wielofunkcyjnych telefonów

Polycom, Inc. (Nasdaq: PLCM), wiodący dostawca rozwiązań z dziedziny Unified Communications informuje, że kolejne przewodowe i bezprzewodowe produkty głosowe oparte na protokole SIP są teraz zgodne z Microsoft® Lync™.

Firma pragnie także zawiadomić, że system Polycom® CX7000 jest już dostępny na rynku. To pierwsze rozwiązanie konferencyjne do współpracy wideo zaprojektowane specjalnie pod kątem pełnej integracji z Microsoft® Lync™, platformą Unified Communication, która łączy komunikację głosową, wiadomości błyskawiczne oraz audio-, wideo-  i on-line konferencje. Polycom CX7000 to także pierwsze rozwiązanie do współpracy wideo zakwalifikowane przez Microsoft jako zoptymalizowane pod kątem Microsoft® Lync™. Obecnie Polycom testuje systemy Polycom® RealPresence™ Immersive pod kątem zgodności operacyjnej z Microsoft® Lync™.

Produkty te dostarczają firmom szeroką gamę opcji — ponad 40 systemów, za pomocą których mogą wzbogacić środowiska Microsoft® Lync™, aby zwiększyć możliwości współpracy z wykorzystaniem głosu, wideo i udostępniania treści. Sprawdzają się one w salach konferencyjnych, na komputerach biurkowych i urządzeniach mobilnych.

„Cieszymy się rozszerzenia strategicznych relacji z Microsoftem przez dodanie obsługi Microsoft® Lync® do naszych rozwiązań. Dzięki temu, nasi dotychczasowi i potencjalni klienci mogą uzyskać wyższy poziom zwrotu z inwestycji — powiedziała Sue Hayden, wiceprezes ds. sojuszy strategicznych w firmie Polycom. — Poprzez bezpośrednią obsługę Microsoft® Lync™ w szerokiej gamie rozwiązań do transmisji głosu i wideo HD, firma Polycom zapewnia prawdziwą komunikację zunifikowaną (UC), która zwiększa wydajność i umożliwia efektywną pracę zespołową.”

Połączenie rozwiązań Microsoft i Polycom w zgodne operacyjnie środowisko pozwala użytkownikom odnajdywać się nawzajem oraz  intuicyjnie nawiązywać połączenia wideo i głosowe za pomocą Microsoft® Lync™. Ponadto, za pośrednictwem Microsoft® Lync™ mogą oni udostępniać treść użytkownikom systemów Polycom HD.

Polycom CX7000

System do zunifikowanej grupowej współpracy wideo Polycom® CX7000 to najnowszy przedstawiciel linii Polycom CX. Odtwarza w sali konferencyjnej sposób pracy dobrze znany użytkownikom komputerowych wersji  Microsoft® Lync™, a tym samym zapewnia wyższy stopień współpracy i produktywności przy uproszczonej obsłudze. Rozwiązanie zawiera wszystkie funkcje Microsoft® Lync™, których wymagają użytkownicy. Są to: powiadomienia o obecności, wiadomości błyskawiczne, spotkania online, wspólna praca nad treścią. Jest wyposażone w  najlepsze w branży mechanizmy współpracy wideo Polycom w postaci pojedynczego, łatwego w instalacji systemu. Dzięki ścisłej integracji między rozwiązaniami Polycom i Microsoft firmy zyskują intuicyjny interfejs, uproszczoną komunikację wideo oraz bezproblemowy dostęp do wideo HD. Dla przykładu, użytkownicy mogą kliknąć na zdarzenie w kalendarzu, aby błyskawicznie dołączyć do spotkania, a dzięki prostemu interfejsowi prowadzący mogą sprawdzać obecność uczestników i przyłączać ich do konferencji poprzez przeciąganie i upuszczanie, co zwiększa efektywność spotkań.

„Polycom CX7000 zapewnia nam przewagę konkurencyjną, zwiększając produktywność w skali całej firmy — powiedział JJ Brantingham, dyrektor ds. informacji w firmie Sebesta Blomberg & Associates działającej w dziedzinie usług konsultingowych i inżynierskich. Firma ta brała udział w testach beta rozwiązania Polycom CX7000. Polycom CX7000 upraszcza komunikację zunifikowaną i zapewnia bezproblemowy dostęp do wideo HD. Funkcja grupowej pracy nad dokumentami pozwala wielu członkom zespołu edytować pojedynczy, współdzielony dokument z towarzyszeniem obrazu wideo, bez względu na to, w którym biurze akurat przebywają”.

Rozszerzona zgodność operacyjna między rozwiązaniami Polycom a Microsoft® Lync™ obejmuje cztery kluczowe obszary1:

* Standardowe telefony bezprzewodowe Polycom. Polycom® KIRK® Wireless DECT oraz Polycom® SpectraLink® Wi-Fi  to pierwsze telefony bezprzewodowe, które wyświetlają i udostępniają informacje o połączeniu i kontaktach za pośrednictwem Microsoft® Lync™. Polycom SpectraLink WiFi obsługuje też informacje o obecności i wiadomości błyskawiczne. Oferując pierwsze rozwiązanie bezprzewodowe dla służby zdrowia, handlu detalicznego, wytwórczości i hotelarstwa, telefony Polycom zwiększają produktywność i przyspieszają przepływy pracy od sali przyjęć do hali fabrycznej.
* Standardowe telefony biurkowe i konferencyjne Polycom. Wybrane telefony biurkowe Polycom® SoundPoint® IP, telefony konferencyjne Polycom® SoundStation® IP i multimedialne telefony biznesowe Polycom® VVX® zapewniają bogaty, klarowny dźwięk HD oraz ścisłą współpracę z Microsoft® Lync™.
* Polycom RealPresence Immersive. Polycom obecnie testuje pierwsze immersyjne rozwiązanie wideo pod kątem bezpośredniej współpracy z serwerem Microsoft® Lync™, co umożliwi nawiązywanie połączeń według informacji o obecności i zapewni obsługę wideo HD w połączeniach Microsoft® Lync™. W tej wersji użytkownicy Microsoft® Lync™ mogą odnaleźć immersyjne systemy Polycom® RealPresence™ Experience (RPX™) i Polycom® Open Telepresence Experience™ (OTX™), sprawdzić ich dostępność, a następnie nawiązać bezpośrednie połączenie wideo.
* Ulepszona obsługa wdrożeń wideo. Polycom testuje również zasady zarządzania pasmem Microsoft® Lync™ we wszystkich swoich rozwiązaniach wideo, a także na platformie Polycom® RealPresence™, najbardziej kompleksowej infrastrukturze programowej do uniwersalnej współpracy wideo. Dzięki obsłudze zasad zarządzania pasmem Microsoft® Lync™ w całej gamie rozwiązań wideo Polycom administratorzy sieci mogą bez obaw opracowywać i wdrażać sieci wideo Microsoft® Lync™ i rozwiązania wideo Polycom, wiedząc, że będą mogli nimi zarządzać w ramach pojedynczego zbioru zasad, aby uniknąć nadmiernej subskrypcji usług i pogorszenia jakości połączeń, a także zagwarantować prawidłowe działanie krytycznych aplikacji. Oznacza to przyjazną dla użytkowników obsługę video,  co przekłada się na szerszą akceptację współpracy wideo, która pomaga łączyć ludzi w dowolnym miejscu i o każdej porze.

„Rozwiązania firmy Polycom, takie jak system CX7000, zbudowany specjalnie pod kątem pełnej integracji z Microsoft® Lync™, stanowią doskonałe uzupełnienie środowisk Microsoft® Lync™ i pomagają realizować ideę zunifikowanej komunikacji — powiedział Kirk Gregersen, dyrektor generalny ds. Microsoft® Lync™. — Polycom i Microsoft popularyzują współpracę wideo i Microsoft® Lync™ poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań UC, które zapewniają wysoki komfort obsługi oraz wyższą produktywność wirtualnych spotkań”.

Polycom niedawno otrzymał od Microsoftu nagrodę dla Partnera Roku 2011 w dziedzinie komunikacji zunifikowanej za dostarczanie innowacji, które zapewniają zaawansowane rozwiązania klasy korporacyjnej do obsługi UC i współpracy wideo.

Nadesłał:

ITBC_Com

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl