Ponad 90 proc. zadowolonych klientów


2010-09-06
Ponad 90 procent zadowolonych klientów, doceniających obsługę, wystrój i kuchnię. Tak wynika z badań poziomu zadowolenia klientów, które prowadziła Restauracja Nordowi Mol w Celbowie koło Pucka (woj. pomorskie).

Wszystko po to, aby poznać opinię odwiedzających lokal o restauracji i wyeliminować ewentualne słabe strony restauracji.

Mało który lokal gastronomiczny jest w stanie się pokusić o poddanie się opinii swoich klientów. Tak jednak stało się w przypadku Restauracji Nordowi Mol w Celbowie koło Pucka. Jej właściciel - Marek Hewelt dba bowiem nie tylko o wizerunek restauracji ale również o zadowolenie klienta.

- Dobra opinia o lokalu to najlepsza reklama w gastronomii - mówi Marek Hewelt, właściciel Restauracji Nordowi Mol. - Dlatego cały czas dbamy o jak najlepszą obsługę odwiedzających nas ludzi. Staramy się, aby nasza oferta przypadła im do gustu.

Dlatego od czerwca do sierpnia br. klienci Nordowi Mol byli proszeni o wypełnienie ankiety badającej stan zadowolenia odwiedzających lokal. Pytania były szczegółowe i dotyczyły m.in. menu, wystroju restauracji, otoczenia, obsługi kelnerskiej, muzyki grającej w lokalu. Pytano również o to, co warto jeszcze poprawić, czego klienci oczekują w Restauracji Nordowi Mol. Ankiety przygotowali i badanie przeprowadzili młodzi socjologowie z Gdańska i Elbląga.

W badaniach ankietowych wzięło udział prawie 120 klientów w ciągu trzech miesięcy. 98 proc. ankietowanych pozytywnie oceniło obsługę kelnerską w Nordowi Mol. Natomiast prawie 97 proc. pytanych bardzo dobrze wyraziło się o wystroju restauracji w stylu starego, kaszubskiego dworku. Prawie 70 proc. ankietowanych jest zadowolonych z muzyki, która jest emitowana w restauracji. Pytani w większości również docenili fakt, że przy restauracji funkcjonuje mini-zoo i plac zabaw dla dzieci. Prawie 90 proc. ankietowanych pozytywnie wyraziło się na temat cen potraw, uznając iż są na odpowiednim poziomie. Natomiast 91 proc. klientów jest zadowolonych z zawartości menu restauracji. Klienci doceniali również fakt, że w Nordowi Mol można zapłacić kartą za posiłek oraz z możliwości skorzystania z wi-fi (bezprzewodowe łącze internetowe bezpłatne w Nordowi Mol).

- To dla nas bardzo ważne badanie poziomu satysfakcji klienta - mówi Marek Hewelt, właściciel Restauracji Nordowi Mol. - Pokazuje nam, że idziemy w dobrym kierunku. Ostatnie takie badanie było robione kilka lat temu. Mogę powiedzieć, że wyniki poprawiły się na naszą korzyść.

Warto również dodać, że Restauracja Nordowi Mol uruchomiła na swoje stronie internetowej - www.nordowimol.pl księgę gości, gdzie każdy klient może się podzielić opinią na temat lokalu, obsługi, potraw, cen czy po prostu wyrazić swoje zdanie na temat restauracji. Zainteresowani tym co dzieje się w Nordowi Mol mogą również na stronie internetowej restauracji zamówić newsletter, który będzie do nich wysyłany.

Więcej informacji:

Restauracja „Nordowi Mol"

Celbowo koło Pucka

tel. 058-673-20-02
tel. kom. 607-36-05-36

e: marketing@nordowimol.pl

www.nordowimol.pl

Nadesłał:

Nordowi Mol
http://www.nordowimol.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl