Poprawa dostępności do usług medycznych MegaMed
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Megamed” sp. z o.o. w Bełchatowie wdrożył system klasy Business Intelligence – TARGIT, by precyzyjniej i dogłębniej analizować oraz usprawniać opiekę medyczną jaką świadczą jego trzy przychodnie i dwie stacje pogotowia ratunkowego.
Spółka wykonuje rocznie ponad 345 tysięcy wizyt.
Rozwiązanie zaimplementowała firma Jura-Soft Sp. z o.o. z Katowic, od wielu lat specjalizująca się w realizacji kompleksowych systemów informacyjnych, integrujących rozwiązania informatyczne klasy ERP, CRM oraz BI. Jura-Soft Sp. z o.o. jest autoryzowanym partnerem Solemis Group, polskiego przedstawiciela producenta i dystrybutora systemu TARGIT.
MegaMed (www.megamed.pl) jest Niepublicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej świadczącym usługi medyczne w ramach NFZ oraz odpłatnie (w tym w ramach abonamentu zdrowotnego). MegaMed ma kilka placówek: 2 przychodnie w Bełchatowie, przychodnię i pogotowie ratunkowe w Rogowcu oraz pogotowie ratunkowe w Chabielicach. Zakres usług medycznych obejmuje opiekę lekarzy wszystkich niemal specjalności (m.in. kardiologiczne, urologiczne, logopedyczne i onkologiczne) oraz diagnostykę medyczną i rehabilitację.
„Bardzo szeroki i stale poszerzający się zakres naszych usług oraz rosnąca liczba pacjentów i udzielanych porad powoduje, że kluczowym zagadnieniem staje się dla nas bieżąca analiza wszystkich działań, zasobów i kosztów" - mówi Ryszard Urbańczyk, dyrektor ekonomiczny MegaMed. „Implementacja systemu analitycznego TARGIT jest pierwszym etapem usprawnień zarządzania, których celem jest stałe podnoszenie jakości obsługi naszych pacjentów. Już pierwsze analizy wskazały nam gdzie kryją się rezerwy oraz jakie obszary i działania należy rozwijać."
System TARGIT będzie czerpał dane ze wszystkich innych systemów informatycznych jakie wykorzystywane są w firmie. Obecnie trwa modernizacja i rozbudowa systemu ERP.
Jura-Soft sp. z o.o. http://www.jurasoft.pl/
Jura-Soft Sp z o.o. od początku działalności - 1996 roku - specjalizuje się w realizacji kompleksowych systemów informacyjnych, integrujących rozwiązania informatyczne klasy ERP, CRM oraz BI.
Aby w profesjonalny sposób sprostać wymaganiom klientów, firma stale poszerza swoją wiedzę i kompetencje oraz ofertę produktów i usług, dostosowując ją do stale zmieniających się wymagań rynku. Najważniejszymi procesami realizowanymi przez Jura-Soft są m.in.: koordynacja i prowadzenie złożonych projektów, budowa systemu informacyjnego firmy, analiza rzeczywistych potrzeb klienta, dobór oprogramowania, doradztwo organizacyjne, optymalizacja struktur zarządzania, szkolenia, usługi wdrożeniowe, serwis oprogramowania, serwis doradczy, programowanie specjalnych systemów, outsourcing - usługi obliczeniowe.
Grupa Kapitałowa Solemis Group SA www.solemis.com
Solemis Group S.A. jest wiodącym dostawcą zaawansowanych rozwiązań biznesowych obecnym w Polsce od 1986 roku.
Ofertę firmy stanowią specjalistyczne produkty uzupełniające istotne luki w klasycznych systemach ERP/CRM. Aktualnie w ofercie firmy znajdują się dwa światowej klasy produkty należące do tej klasy rozwiązań: PROPHIX i TARGIT. Kanadyjski system PROPHIX jest aplikacją finansową używaną przez tysiące osób na całym świecie do budżetowania, prognozowania, raportowania i analiz. Duńskie oprogramowanie TARGIT to rozwiązanie z obszaru Business Intelligence umożliwiające decydentom na wszystkich szczeblach zarządzania wielowymiarową analizę danych i uzyskanie natychmiast całościowego obrazu sytuacji w firmie.
Od 2005 roku Solemis Group S.A. jest jedynym przedstawicielem w Polsce producentów systemów PROPHIX i TARGIT oraz twórcą polskich wersji tych systemów.
SOLEMIS Group jest również aktywnym popularyzatorem wiedzy na temat controllingu i budżetowania, współpracującym z wybitnymi ekspertami renomowanych szkół controllingu: Nord Controllingi ODiTK.
Solemis Group jako jedyna firma w Polsce świadczy outsourcing usług IT dla Microsoft w zakresie oprogramowania ERP - Microsoft Dynamics GP (Business Solutions Great Plains). W ofercie firmy znajdują się także rozszerzenia funkcjonalne do systemu Microsoft Dynamics GP (MBS Great Plains) oraz system finansowo-księgowy dla małych firm SM-BOSS.
Realizując konsekwentnie swoją misję: „Współpracować z Partnerami i Klientami w osiąganiu sukcesów",
Solemis Group SA planuje sukcesywnie wprowadzać na rynek nowe, coraz bardziej zaawansowane produkty, spełniające wysokie wymagania klientów, ze szczególnym uwzględnieniem bardzo wąskich, wysokospecjalizowanych rynków.
W skład grupy kapitałowej wchodzą trzy spółki: spółka dominująca Solemis Group S.A., wydzielona w 2006 roku spółka BossPlus sp. z o.o. będąca producentem oraz dystrybutorem systemów klasy ERP, oraz Solvena Management Systems sp. z o.o. zajmująca się wdrożeniami zaawanswanych aplikacji biznesowych.
Kontakt dla prasy:
Justyna Borkowska, mailto:jborkowska@solemis.com
tel. (0-58) 661-22-22 w. 112
Solemis Group S.A., ul. Kłajpedzka 7F, 81-533 Gdynia
Obsługa Prasowa i PR:
INDALO Public Relations, ul. Grochowska 341 lok. 281 A, 03-822 Warszawa
Zbigniew Blewoński, tel. 22 698-70-78; mobile: (+48) 501-772-619, e-mail: zbigniew.blewonski@indalo.pl
Nadesłał:
INDALO
|