Porównywarki cen w portfolio Glossy Media


Porównywarki cen w portfolio Glossy Media
2009-05-27
Oferta sieci reklamy internetowej Glossy Media powiększyła się o pięć znanych serwisów porównujących ceny: Nokaut.pl, Skapiec.pl, Okazje.info, Alejka.pl oraz Kupujemy.pl. Serwisy zasilają nowoutworzony pakiet tematyczny "Kobieta i zakupy".

W pakiecie znajdują się także witryny shoppingowe, m.in.: Groszki.pl. Serwisy z pakietu „Kobieta i zakupy" odwiedza miesięcznie prawie 3,3 mln realnych użytkowników, którzy wykonują łącznie ponad 36 mln odsłon*.

Współpraca z naszymi partnerami umożliwia wyświetlanie reklam w serwisach porównujących ceny w kategoriach najbardziej interesujących kobiety, jak: zdrowie i uroda, odzież i dodatki, dom i ogród czy produkty dla dzieci. Dzięki naszej ofercie klienci uzyskują możliwość dotarcia z przekazem reklamowym skierowanym do kobiet w wybranych kategoriach porównywarek - mówi Katarzyna Rucińska, dyrektor zarządzająca Glossy Media.

Glossy Media ma w ofercie kilkadziesiąt witryn internetowych, m.in. serwisy należące do o2.pl, Gazeta.pl oraz serwis społecznościowy GoldenLine.pl. Łączny zasięg witryn należących do Glossy Media wynosi obecnie 60,31% w kategorii Kobieta*.

Glossy Media oferuje reklamę skierowaną do sprofilowanych grup kobiet, która jest dobierana kontekstowo. Sieć, obok nowo powstałego pakietu „Kobieta i zakupy", oferuje m.in. siedem pakietów tematycznych: "Kobieta i lifestyle", "Kobieta i dziecko", "Kobieta i moda", "Kobieta i kulinaria", "Kobieta i zdrowie", "Kobieta i zakupy" oraz "Dziewczyna". Reklamy można również kupić w modelu Run on Network. Dodatkowo w ofercie sieci znajduje się wysyłka maili reklamowych i newsletterów.

* Źródło: MegaPanel PBI / Gemius, luty 2009.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl