Porównywarki cen walczą o internautów
W ciągu dwóch ostatnich lat w świecie zakupów online zaszły znaczące zmiany, do których niewątpliwie przyczyniły się coraz popularniejsze w Polsce - internetowe porównywarki cen. Według raportu Gemius 2007, w ubiegłym roku odwiedziło je 2,7 mln użytkowników.
Trzy pierwsze miejsca są już zajęte
Rzetelność, pomysłowość, ambicja... Okazje
Miejsce serwisu Okazje.info.pl w pierwszej piątce porównywarek cen to wynik, który osiągnięty został w ciągu zaledwie 9 miesięcy istnienia tej porównywarki na polskim rynku! Mamy się czym chwalić - mówi Piotr Broniarczyk, szef Okazje.info.pl.
Porównywarka współpracuje już z 900 sklepami, zarówno internetowymi, jak i tradycyjnymi - offline. W przypadku tego serwisu prędkość integracji nowych sklepów, dochodzi nawet do 100 miesięcznie. Przy tak szybkim tempie rozwoju Okazje.info.pl mają szansę dogonić lidera w tej kategorii (porównywarka Ceno współpracuje obecnie z 1000 sklepów). Duża konkurencja na rynku e-commerce to na pewno spora korzyść dla internautów, gdyż dostają oni usługi o wyższej jakości i funkcjonalności.
Naszą zaletą jest kompleksowość. Dostarczamy kupującym jak najwięcej przydatnych informacji o produktach. Na stronach Okazji są poradniki, blog oraz forum, na którym można wymieniać opinie na temat sklepów i ich oferty - komentuje Piotr Broniarczyk z Okazje.info.pl. Nie jesteśmy porównywarką, za którą stoją wiodące portale i duże pieniądze. Jesteśmy młodym, ambitnym zespołem, który ma skuteczną strategię działania, jest blisko rynku i wciąż ma apetyt na kolejne sukcesy. Jeśli pozyskamy strategicznego partnera, mamy szansę skutecznie zawalczyć o pozycję lidera w tej branży. Interesuje nas tylko pierwsze miejsce - podkreśla Broniarczyk.
Porównywarka cen Okazje.info.pl http://www.okazje.info.pl
Kontakt Magdalena Kobusińska - m.kobusinska@okazje.info.pl lub kom. 504-383-466
Nadesłał:
Szymon P.
|