Posiadasz już własną stronę internetową? Zareklamuj się!


Posiadasz już własną stronę internetową? Zareklamuj się!
2011-01-13
Jeżeli posiadasz już firmową stronę www, to naprawdę świetna wiadomość. Powiem Ci, że już w tej chwili jesteś o milowy krok od blisko połowy Polskich firm, które strony www nie posiadają.

Co więcej nie zanosi się raczej na to, by ten stan rzeczy uległ zmianie - bynajmniej w najbliższym czasie.

Wracając jednak, do tematu Twojej strony www - wiedz, że samo posiadanie profesjonalnej witryny nie uczyni Twojej firmy widocznej i rozpoznawalnej. Nawet  jeżeli jest to fantastyczna, interaktywna i wciągająca strona to...  pamiętaj, że jeżeli nikt nie będzie miał szansy trafić na nią w sieci, nie zadzwoni do Ciebie - bo najzwyczajniej w świecie, nie będzie wiedział o Twoim istnieniu.

Ale jest co najmniej kilka sposobów, aby WYRAŹNIE dać o sobie znać na tym wirtualnym podwórku, które wszyscy nazywamy Internetem. Zanim jednak je poznasz, powinniśmy ustalić jedną zasadniczą kwestię. Otóż tworzenie stron internetowych jest dopiero początkiem tego długiego i pracochłonnego procesu budowania rozpoznawalności firmy - kolejnym elementem jest widoczność.

Już za chwile poznasz kilka podstawowych sposobów budowania widoczności w sieci - i najlepiej sam zdecyduj, który najbardziej Ci odpowiada. Obiecaj mi jednak, że zaczniesz działać!

Zacznijmy więc...

Pierwszym podstawowym elementem widoczności jest umieszczanie wpisów firmy w różnego rodzaju katalogach firmowych, oraz na portalach społecznościowych. Tu zasada jest jedna - im większy portal - tym większe szanse na poznanie potencjalnych klientów czy partnerów biznesowych.

Kolejnym elementem jest zakup powierzchni reklamowej, na portalach. Występuje również możliwość reklamy w Google AdWords lub google Ad Seanse. Ogromną zaletą tej formy reklamy jest z góry ustalony budżet, który nigdy nie zostanie przekroczony. Jednym słowem płacisz tylko za skuteczność - to pewna i mierzalna inwestycja.

Ostatnim elementem widoczności jakim chciałbym Cię zainteresować jest pozycjonowanie stron internetowych w google. Ten sposób reklamy (podobnie jak linki sponsorowane) opiera się na widoczności Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania.

Z tą różnicą, że w przypadku SEO, Twoja strona będzie widoczna w wynikach organicznych, które są statystycznie częściej klikane niż reklamy Google. Ostateczną decyzję jednak zostawiam Tobie.

Życzę Ci sukcesów biznesowych!

Nadesłał:

www.nove-media.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl