Posiadasz już własną stronę internetową? Zareklamuj się!
Jeżeli posiadasz już firmową stronę www, to naprawdę świetna wiadomość. Powiem Ci, że już w tej chwili jesteś o milowy krok od blisko połowy Polskich firm, które strony www nie posiadają.
Co więcej nie zanosi się raczej na to, by ten stan rzeczy uległ zmianie - bynajmniej w najbliższym czasie.
Wracając jednak, do tematu Twojej strony www - wiedz, że samo posiadanie profesjonalnej witryny nie uczyni Twojej firmy widocznej i rozpoznawalnej. Nawet jeżeli jest to fantastyczna, interaktywna i wciągająca strona to... pamiętaj, że jeżeli nikt nie będzie miał szansy trafić na nią w sieci, nie zadzwoni do Ciebie - bo najzwyczajniej w świecie, nie będzie wiedział o Twoim istnieniu.
Ale jest co najmniej kilka sposobów, aby WYRAŹNIE dać o sobie znać na tym wirtualnym podwórku, które wszyscy nazywamy Internetem. Zanim jednak je poznasz, powinniśmy ustalić jedną zasadniczą kwestię. Otóż tworzenie stron internetowych jest dopiero początkiem tego długiego i pracochłonnego procesu budowania rozpoznawalności firmy - kolejnym elementem jest widoczność.
Już za chwile poznasz kilka podstawowych sposobów budowania widoczności w sieci - i najlepiej sam zdecyduj, który najbardziej Ci odpowiada. Obiecaj mi jednak, że zaczniesz działać!
Zacznijmy więc...
Pierwszym podstawowym elementem widoczności jest umieszczanie wpisów firmy w różnego rodzaju katalogach firmowych, oraz na portalach społecznościowych. Tu zasada jest jedna - im większy portal - tym większe szanse na poznanie potencjalnych klientów czy partnerów biznesowych.
Kolejnym elementem jest zakup powierzchni reklamowej, na portalach. Występuje również możliwość reklamy w Google AdWords lub google Ad Seanse. Ogromną zaletą tej formy reklamy jest z góry ustalony budżet, który nigdy nie zostanie przekroczony. Jednym słowem płacisz tylko za skuteczność - to pewna i mierzalna inwestycja.
Ostatnim elementem widoczności jakim chciałbym Cię zainteresować jest pozycjonowanie stron internetowych w google. Ten sposób reklamy (podobnie jak linki sponsorowane) opiera się na widoczności Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania.
Z tą różnicą, że w przypadku SEO, Twoja strona będzie widoczna w wynikach organicznych, które są statystycznie częściej klikane niż reklamy Google. Ostateczną decyzję jednak zostawiam Tobie.
Życzę Ci sukcesów biznesowych!
Nadesłał:
www.nove-media.pl
|