Poszukiwana świeża krew – wygraj staż w konkursie Young Bloods


Poszukiwana świeża krew – wygraj staż w konkursie Young Bloods
2012-04-19
Ruszył konkurs stażowy Young Bloods, organizowany wspólnie przez agencje z TBWA GROUP POLAND: TBWA \ TEQUILA oraz TBWA PR.

Poszukiwani są pasjonaci reklamy i PR, którzy chcieliby się przekonać się, jak wygląda praca w sieciowej agencji oraz sprawdzić, czy mają w sobie to, co w branży liczy się najbardziej – otwartą głowę i nietuzinkowe pomysły. Na najlepszych czeka płatny staż i szansa na przetarcie ścieżki kariery. Konkurs potrwa do 25 maja 2012.

Program będzie miał formę klasycznego procesu tworzenia propozycji działań komunikacyjnych. Zadaniem każdego z uczestników jest przygotowanie oferty w odpowiedzi na przygotowany przez organizatora brief. W zależności od działu, do którego chcieliby się dostać przyszli stażyści, powinni położyć nacisk na specyficzne dla danego obszaru elementy i narzędzia. Kolejnym krokiem będzie zaprezentowanie przygotowanych strategii przed jury złożonym z przedstawicieli agencji. Oceniane będą zarówno aspekty merytoryczne nadesłanych prac, jak i umiejętności ich prezentowania. Zwycięzcy odbędą staż w działach Strategii i Client Service, Kreacji, Digital w agencji TBWA \ TEQUILA lub – co jest nowością w tym roku – praktyki z zakresu public relations w TBWA PR.

Doskonale wiemy, że nic tak nie ożywia branży, jak właśnie świeża krew, czyli młodzi, zdolni i otwarci na działanie ludzie. Szukamy najlepszych i dajemy im niepowtarzalną szansę sprawdzenia swoich umiejętności. Do tej pory konkurs cieszył się ogromnym zainteresowaniem, stąd pomysł, aby rozszerzyć go również o inne obszary takie jak PR czy digital – mówi Alena Suszycka, Dyrektor Zarządzająca TBWA \ TEQUILA.

Specyfika branży PR wymaga otwarcia się na nowe osoby i ich twórczą energię. Każda postać to niepowtarzalny sposób patrzenia na świat, unikatowa wiedza i pasja. Prawdziwe talenty warto wspierać, dlatego cieszymy się, że w tym roku przyszli adepci branży PR będą mieli szanse współpracować także z nami – dodaje Agnieszka Szymanowska, Dyrektor Zarządzająca TBWA PR.

Young Bloods jest odświeżoną formułą odbywającego się już od dziewięciu lat konkursu „TEQUILA dla najlepszych”. W związku z rozszerzeniem go również o TBWA i TBWA PR,  zmianie uległa nazwa projektu. Wszelkie informacje, regulamin konkursu, treść zadań oraz formularz zgłoszeniowy są dostępne na profilach na Facebooku oraz stronach internetowych agencji. Konkurs wspierają magazyn Brief, poznańskie Radio Afera, warszawskie Radio Kampus, a także portale Mediarun.pl/ Medialink.pl i Dlastudenta.pl.

Materiały dostępne są na stronach:

www.facebook.com/tequilapolska

www.facebook.com/TBWAWarszawa

www.facebook.com/TBWA-PR

 

 

Informacje o TBWA \ TEQUILA

TBWA \ TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA \ TEQUILA to m.in. Henkel, Kompania Piwowarska SA, Kraft Foods, Manufaktura, Michelin, Nissan, Unilever Polska.

 

Informacje o TBWA PR

Do klientów TBWA PR należą m.in.: AB Foods, Axi Immo, Corex, Empark, Media Saturn Holding Polska (Media Markt, Saturn), Paul Hartmann Polska, Unilever Polska, VeriFone. Agencja świadczy usługi z zakresu public relations: relacje z mediami, organizacja wydarzeń specjalnych, zarządzanie sytuacją kryzysową, komunikacja wewnętrzna, szkolenia medialne.

 

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl