Powermed oszustwo przykładem czarnego PR


Powermed oszustwo przykładem czarnego PR
2010-03-15
Czy jest możliwe, żeby zupełnie przypadkiem wyniki wyszukiwania na hasło Powermed zapełniały się głównie stwierdzeniami, że Powermed to oszustwo?

Tendencje zachowań Internautów w sieci są owszem takie, iż głównie lubimy się wyrażać w sposób negatywny. Jednak widząc specjalnie przygotowane i dedykowane serwisy szkalujące opinię firmy, mówiące, że Powermed to oszustwo, widzimy, że ktoś zadał sobie ogromną ilość trudu, żeby „wyżalić" się na Powermed.

Komu może zależeć zatem na zniszczeniu opinii Powermed? Niezadowolonemu klientowi? Raczej nie. Jego chroni prawo. Żalenie się w sieci nic mu nie przyniesie. Wpisując w wyszukiwarkę Powermed oszustwo odnajdziemy przykład tak zwanego czarnego PRu. Właściwie trudno w tym przypadku złapać kogoś za rękę, ale przeglądając wyniki wyszukiwania, wpisy na forach i czytając dedykowane serwisy, łatwo dojdziemy do tego, że są one specjalnie przygotowane dla przyszłych potencjalnych klientów firmy, którzy poszukują odkurzacza z hydrosystemem.

Konkurencja w tej branży jest ogromna. Urządzenie, chociaż najwyższej jakości, jest kosztowne. Mimo że zakup ten zwraca się bardzo szybko, firmy konkurencyjne również chciałyby sprzedać własne, często odbiegające jakością produkty. Najpierw muszą osłabić pozycję swojego konkurenta, którego właściwie konkurencją nazwać nie mogą, albowiem produkty medyczne Powermed są unikatowe. W związku z tym, została wytoczona walka internetowa między producentami.

Nadesłał:

EKO-LIVE

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl