Powrót do szkoły – lekcje przyrody z NewWave Caffè od Villeroy & Boch
Najpierw wędrujemy po miastach – największych światowych metropoliach, następnie – zgłębiamy faunę, zamieszkującą odległe kontynenty. Zanim wybije pierwszy dzwonek, warto zaufać kolekcjom NewWave Caffè od Villeroy & Boch, które każdego ucznia zapoznają z geografią, biologią oraz doskonałym designem!
Lekcja pierwsza: geografia
Villeroy & Boch geografii uczy w podróży! Litograficzne motywy na filiżankach i kubkach NewWave Caffè Cities zabiorą uczniów na wycieczkę po najbardziej fascynujących miastach świata. Podróż zaczyna się w Europie. Bo właśnie ze Starego Kontynentu wyruszały wszystkie ważne wyprawy! Po zwiedzeniu europejskich stolic, jak Berlin, Londyn, Paryż i Rzym, kolejnym etapem będą znane miasta świata ‒ Nowy Jork, Rio de Janeiro, Sydney i Tokio. Dzięki popularnym filiżankom z charakterystycznym zakręconym uchem można również poznać ich historię i kulturę: zabytki, turystyczne atrakcje i architekturę. Wśród rodziny kubków NewWave jest także Warszawa ‒ wraz z Pałacem Kultury, kolumną Zygmunta, Syrenką, Stadionem Narodowym i zabytkową Warszawą FSO. Geografii można uczyć się też w drodze! Dzięki serii kubków z ceramiczną pokrywką Coffee-to-Go ulubiony napój z pewnością się nie wyleje! Herbata czy czekolada długo pozostanie ciepła, by ostatni łyk wziąć tuż przed lekcją!
Lekcja druga: biologia
Po poznaniu kilkunastu metropolii z sześciu kontynentów przyszedł czas na lekcję biologii. Tym razem przeniesiemy się na odległe wybrzeża, gdzie zgłębimy bogactwo i różnorodność fauny z różnych stron świata. Na porcelanie o niepowtarzalnych falujących kształtach z kolekcji NewWave Caffè Animals of the World pojawił się niebieskozielony zimorodek wprost z tropików Starego Świata, błękitno-brunatna żołna z Madagaskaru i Nowej Gwinei, jaskrawozielone papugi z Wenezueli i Kolumbii, a pastelowo-różowe flamingi z basenów Morza Śródziemnego i Indii.
Oprócz biologii i geografii kolekcja NewWave Caffè to też prawdziwa lekcja designu. Firma Villeroy & Boch zrewolucjonizowała technologię produkcji porcelany, wprowadzając kolekcję o niepowtarzalnych falujących kształtach. I to właśnie od niej można by rozpoczynać książki o sztuce opisujące przełomowe projekty XXI wieku. Jej minimalistyczny, a jednocześnie oryginalny design uplasował markę nie tylko na pozycji trendsettera, lecz także przyniósł jej nagrodę za innowacyjność.
Nadesłał:
konkretpr
|