Powstrzymać hałas.
Wszechogarniający zgiełk to produkt uboczny rozwoju cywilizacji. Negatywny wpływ hałasu na człowieka i środowisko skłania do poszukiwania skutecznych metod do jego zwalczania.
Powstrzymać hałas
Wszechogarniający zgiełk to produkt uboczny rozwoju cywilizacji. Negatywny wpływ hałasu na człowieka i środowisko skłania do poszukiwania skutecznych metod do jego zwalczania.
W 2010 roku firma Blachy Pruszyński rozpoczęła produkcję płyt warstwowych akustycznych. Produkt ten tworzony był z myślą o szerokim zastosowaniu - a więc jako lekka obudowa konstrukcji budynków przemysłowych, produkcyjnych, sportowych, pawilonów i obiektów handlowych, wystawienniczych, biurowych, usługowych, hangarów, garaży, warsztatów, budynków administracyjnych, użyteczności publicznej, magazynów, chłodni oraz obiektów spożywczych. Wszystkie te budynki należą do obiektów, w których może przebywać jednocześnie wiele osób, a zatem zachodzi konieczność zabezpieczenia ich przed hałasem.
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75, poz. 690) lekka obudowa powinna minimalizować rozchodzenie się dźwięku w otoczeniu poprzez izolację akustyczną oraz w środku obiektu poprzez pochłanianie dźwięku.
Produkowane przez firmę Blachy Pruszyński płyty warstwowe akustyczne z rdzeniem z wełny mineralnej to rozwiązanie spełniające dwa wymagania równocześnie, tj. wymóg izolacyjności akustycznej oraz pochłaniania dźwięku. Co więcej materiał ten charakteryzuje się bardzo wysokim poziomem bezpieczeństwa pożarowego, dobrą izolacyjnością termiczną oraz prostotą montażu i demontażu.
Z punktu widzenia estetyki należy dodać, że płyty te dostępne są w dwóch rodzajach profilowań (mikrotrapezowanie oraz mikrofala) oraz w bogatej palecie kolorystycznej.
Innowacyjność oraz pozostałe zalety płyt akustycznych docenili już nie tylko klienci ale również jury konkursu Top Builder 2016, które właśnie poinformowało nas o uhonorowaniu naszego produktu tą prestiżową statuetką. – mówi Małgorzata Lubczyńska dyrektor marketingu firmy Blachy Pruszyński.
Nadesłał:
k.czernielewska@synergymedia.pl
|