Poznań City Center odświeża swój wizerunek
Z początkiem Nowego Roku Poznań City Center odświeżyło swój wizerunek. Strona internetowa, www.poznancitycenter.pl, zyskała m.in. dodatkowe funkcjonalności. Marka kontynuuje również realizację nowego Key Visual.
Głównym celem zmian jest poprawa usability strony oraz zachowanie spójności komunikacyjnej brandu.
Odświeżona strona internetowa marki
W połowie stycznia Poznań City Center zaprezentowało nową komunikację wizualną na portalu marki. Została ona wprowadzona na stronie internetowej, którą zaprojektowano w taki sposób, aby ułatwić odbiorcy dostęp do najważniejszych informacji. Dzięki temu zyskała ona nowy layout oraz dodatkowe funkcjonalności. Wprowadzone zamiany pozwolą użytkownikom w bardziej intuicyjny sposób poruszać się po niej, a także z pomocą kategoryzacji marek odnaleźć na mapie Centrum interesujące sklepy. Nowe rozwiązania umożliwią im także łatwiejszy dostęp do informacji o PCC, aktualnych promocji oraz bieżących wydarzeń. Przy konstruowaniu strony nie zapomniano także o panujących trendach i umieszczono odnośniki do kanałów społecznościowych marki. Dzięki nowej stronie internetowej będzie również można brać udział w cyklicznych akcjach organizowanych przez Poznań City Center, jak np. StyLOVE środy, czyli bezpłatne zakupy ze stylistką połączone z doradztwem makijażowym. Jednym z kluczowych elementów odświeżenia strony internetowej było uwzględnienie potrzeb i opinii naszych Klientów. Poprawiliśmy funkcjonalności, tak aby korzystanie z niej przebiegało sprawniej i przyjemniej. Wprowadzając nowe rozwiązania, chcemy, aby Poznań City Center podążało za nowymi trendami, a tym samym stało się miejscem nowoczesnym i jeszcze bardziej przyjaznym dla wszystkich Poznaniaków - komentuje Norbert Fijałkowski, dyrektor Centrum.
PCC konsekwentnie realizuje nowy Key Visual
Poznań City Center kontynuuje realizację nowego Key Visual, który został wprowadzony pod koniec 2014 roku. Aby zachować spójność komunikacyjną marki nowe kreacje charakteryzują się czystością przekazu. Dzięki klarowności komunikatów umieszczanych za pośrednictwem nośników ATL i BTL marka wyróżnia się na lokalnym rynku. 2015 rok będzie konsekwentną realizacją zaplanowanej strategii wizualnej
i komunikacyjnej, która ma na celu odświeżenie wizerunku Centrum.
Nadesłał:
PRinspiration
|