Poznań City Stadium 2012 – kreacja przyszłości Fresh Brand Design
Agencja Fresh Brand Design przygotowuje materiały prezentacyjne dla Euro Poznań 2012, spółki odpowiedzialnej za promocję Euro 2012 i budowę stadionu miejskiego w Poznaniu. W ramach projektu agencja odpowiadała za wizję i kreację materiałów promocyjnych.
Agencja Fresh Brand Design przygotowuje materiały prezentacyjne dla Euro Poznań 2012, spółki odpowiedzialnej za promocję Euro 2012 i budowę stadionu miejskiego w Poznaniu. W ramach projektu agencja odpowiadała za wizję i kreację materiałów promocyjnych.
Realizacja była dość nietypowa, ponieważ dotyczy promocji obiektu, który dopiero powstaje. Stadion Miejski w Poznaniu finalnie ma być bowiem oddany do użytku dopiero w czerwcu 2010 roku. Materiały zostały jednak przygotowane już teraz, aby możliwe było rozpoczęcie działań mających na celu pozyskanie sponsorów obiektu jak i również sprzedaż powierzchni użytkowej. Z punktu widzenia kreacji o wiele trudniejszym zadaniem jest pokazanie wizji, obrazu przyszłości - mówi Adam Michańków Strategic Director Fresh Brand Design. Zadanie nie jest proste, ponieważ Stadion Miejski w Poznaniu obecnie utożsamiany jest głównie z klubem piłkarskim Lech Poznań, a przebudowany obiekt będzie zdecydowanie bardziej multidyscyplinarny i służyć będzie wielu pokoleniom Poznaniaków.
Wspólnie z zespołem reprezentującym Spółkę Euro Poznań 2012 tworzymy atrakcyjną, ale i w 100% realistyczną wizję dla budowanego obiektu, która znacznie wybiega w przyszłość.
W ramach projektu przygotowano ciekawe foldery reklamowe i nakręcono film promujący nowy obiekt. W materiałach zawarto nie tylko przekaz czysto informacyjny, ale również przedstawiono emocjonalne aspekty związane ze stadionem oraz jego znaczenie dla Poznaniaków. Na potrzeby projektu przygotowana została także specjalna wersja „gwiazdki" będącej symbolem promocyjnym miasta Poznania. Realizacja trwa od początku kwietnia do końca lipca bieżącego roku.
Spółka „EURO Poznań 2012" została powołana przez Prezydenta Miasta Poznania w celu przygotowania przedsięwzięcia Euro. Głównym jej zadaniem jest modernizacja Stadionu przy ulicy Bułgarskiej w związku z meczami Mistrzostw Europy w Piłce nożnej 2012.
Agencja Fresh Brand Design wchodzi w skład grupy Fresh (www.grupafresh.com). Funkcjonuje na rynku od 2002 roku. Specjalizuje się w strategicznym zarządzaniu markami i budowaniu kompleksowych systemów identyfikacji wizualnej. Do jej klientów należą m.in. Nestle Food Services, Urząd Miasta Poznania, Amica Wronki, Klose.
Nadesłał:
dotpr
|