Praca w bankowości - rekrutacja Doradców Klienta
Serwis FranczyzaBanku.pl dla swoich Partnerów Biznesowych na przełomie marca / kwietnia br. rozpoczął ogólnopolski projekt rekrutacyjny na stanowisko Doradca Klienta. Warto nadmienić, iż portal współpracuje z ponad 3 tysiącami placówek bankowych oraz biur kredytowych w Polsce.
Rekrutacja jest jednym z najważniejszych procesów w firmie, ponieważ od tego, kogo zatrudnimy będą zależały nasze wyniki, zaś błędy popełnione podczas wyboru kandydata mogą mieć dalekosiężne konsekwencje. Dla większości pracodawców rekrutacja kojarzy się ze złem koniecznym oraz zaangażowaniem sporej ilości czasu i niemałych pieniędzy. Paradoksalnie, rekrutacja ma na celu zatrudnienie pracownika, z którym chcemy związać się długofalowo, a najchętniej poświęcilibyśmy na nią 15 minut.
Szybka i powierzchowna decyzja może skutkować wymianą personelu średnio co trzy miesiące, a to wiążę się z ponownym zamieszczaniem ofert w portalach, przeglądaniem dziesiątek CV, nierzadko dublowanych dokumentów i analizowaniem kilku aplikacji od tego samego kandydata, przeprowadzaniem żmudnych wywiadów telefonicznych, na które nie ma po prostu czasu, energii i efektywnych narzędzi… Publikacja jednego ogłoszenia w najlepszych portalach pracy to koszt rzędu 400-600 złotych netto oraz trudny do wyceny czas poświęcony na selekcję kandydatów.
Znając realia i problemy Właścicieli placówek bankowych oraz biur kredytowych, stworzyliśmy usługę rekrutacyjną wspierającą proces pozyskiwania aplikacji na stanowisko Doradca Klienta.
Pracodawca decydując się na powyższą usługę, opisuje jedynie stanowisko pracy, określa profil zawodowy kandydata, a następnie wybiera narzędzia wspomagające selekcję pracowników. Całym procesem pozyskiwania aplikacji zajmują się doświadczeni pracownicy serwisu FranczyzaBanku.pl, którzy przeprowadzają analizę CV pod kątem zgodności z profilem zawodowym oraz wywiady telefoniczne. Serwis współpracuje z kilkudziesięcioma portalami pracy oraz korzysta ze skutecznych narzędzi rekrutacyjnych.
Reasumując, Pracodawca korzystając z usług serwisu FranczyzaBanku.pl zyskuje:
· Czas i pieniądze.
· Publikację ogłoszenia o pracę.
· Dostęp do banku CV, tj. aplikacji kandydatów, uzyskanych w wyniku stałej publikacji ogłoszeń pracy na stanowisko Doradca Klienta w kilkudziesięciu portalach pracy o łącznym zasięgu kilkunastu milionów użytkowników, dzięki współpracy bezpośredniej lub pośredniej.
· Wyselekcjonowane aplikacje kandydatów zgodne z oczekiwanym profilem zawodowym. Kandydaci podzieleni są na trzy grupy:
o I Grupa „idealni” - aplikacje spełniające wymagania
o II Grupa „rezerwowi” - aplikacje spełniające wymagania z zastrzeżeniami
o III Grupa „odrzuceni” - aplikacje nie spełniające wymagań
W obecnych czasach liczy się przede wszystkim profesjonalizm oraz szybkość działania. Dzięki wyspecjalizowaniu się w rekrutacji Doradców Klienta zyskaliśmy przewagę na rynku oraz staliśmy się bardziej konkurencyjni – mówi Maciej Makowski, właściciel serwisu FranczyzaBanku.pl.
Usługa jest już dostępna i można składać zamówienia, natomiast pełna emisja ofert w ramach banku CV nastąpi w poniedziałek, tj. 31 marca br.
Ponadto, w serwisie FranczyzaBanku.pl dostępna jest już nowa kategoria „Praca w bankowości” . Inicjatywa jest kontynuacją strategii polegającej na stworzeniu platformy, która ma za zadanie integrację i wsparcie rynku finansowego. W związku z nowym projektem, rozpoczęliśmy współpracę z trzema portalami pracy: gazetapraca.pl, karierawfinansach.pl, oraz praca.pl. Planujemy poszerzenie o kolejne prestiżowe serwisy.
Źródło: serwis FranczyzaBanku.pl
Nadesłał:
FranczyzaBanku
|