Pracownicy Avista Media w ścisłym finale konkursu Telemarketer Roku
Aż dwie konsultantki z legnickiego telecentrum Avista Media znalazły się w gronie 25 finalistów, walczących o tytuł Telemarketera Roku 2011. To wielki sukces, gdyż do eliminacji zgłoszono rekordową liczbę 122 kandydatur z całego kraju! Zwycięzców poznamy podczas gali Golden Arrow 17 czerwca br.
To już trzecia edycja konkursu pod patronatem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, mającego na celu wyłonienie osób spełniających najwyższe standardy obsługi klienta. Właśnie zakończył się pierwszy etap, polegający na ocenianiu nadesłanych rozmów telefonicznych konsultantów call center zgłoszonych do rywalizacji. Jury złożone z trenerów call center i firm szkoleniowych przesłuchało 366 rozmów (po trzy nagrane rozmowy każdego z kandydatów), przypisanych do pięciu kategorii: sprzedaż inbound, sprzedaż outbound, obsługa klienta, help desk i windykacja. Wśród nich były nagrania Dominiki Burkackiej i Anny Głaz, dwóch pracownic należącego do Avista Media contact center w Legnicy. Obie zostały zgłoszone w jednej kategorii - sprzedaży outbound, czyli rozmów wychodzących zakończonych sprzedażą produktu lub usługi. Obie pracują w ramach projektów sprzedażowych dla wiodących operatorów telekomunikacyjnych, choć są to różne firmy z odmienną specyfiką. Zarówno dla Dominiki Burkackiej, studentki wrocławskiej Wyższej Szkoły Bankowej na kierunku turystyka i rekreacja, jak i Anny Głaz (studiuje ekonomię na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu) to pierwsza praca. Dominika jest w Avista Media od lipca 2009 roku, Anna - od sierpnia 2010 roku.
Co ciekawe, Avista Media po raz pierwszy zgłosiła swoich pracowników do konkursu Telemarketer Roku i to od razu z dużym sukcesem. W tym roku wśród firm proponujących kandydatury swoich pracowników do konkursu najwięcej jest banków.
W kolejnym etapie obie konsultantki Avista Media, podobnie jak pozostałych 23 finalistów, wezmą udział w sprawdzianie na żywo: przeprowadzą rozmowę symulacyjną przez telefon, a następnie zaprezentują się indywidualnie przed jurorami. Jury wyłoni maksymalnie po trzech laureatów w poszczególnych kategoriach, a z nich - zwycięzców. Listę laureatów poznamy 13 czerwca br., natomiast cztery dni później, podczas największego wydarzenia w branży marketingu bezpośredniego, czyli gali Golden Arrow - ogłoszone zostaną nazwiska pięciu Telemarketerów Roku 2011.
Więcej szczegółów na: http://www.smb.pl/telemarketer_roku
Nadesłał:
izastraczek
|