Prawidłowa ekspozycja sklepu z obuwiem


Prawidłowa ekspozycja sklepu z obuwiem
2013-09-25
Sklepy z obuwiem przeżywają drugą młodość. Przeciętny konsument potrzebuje przecież obuwia sprawnego, charakteryzującego się wysoką trwałością podpartą dynamicznym stylem.
Istnieje w tej branży wiele grup docelowych, do których sprzedawcy muszą ukierunkować określone ekspozycje, usprawnić funkcjonalności promocyjne, aby odnieść sukces wyróżniający się stosunkowo dużą stopą zwrotu. 
 
Jak prowadzi się ekspozycję obuwia w znanych markach?
 
Wiele firm odzieżowych tj. Ecco, buty prezentuje w formacie bardzo drogim, jednak sam produkt też posiada właściwą jakość, gwarancję, obsługę dodatkową. Sprzedawcy w Ecco buty traktują niezwykle poważnie. Stale prowadzą rozmowy z klientami, eksponują właściwie wystawę, zachęcają do przeglądania katalogów, tworzą wśród przyjaciół, osób sobie znanych siatkę zainteresowania. Sami pracownicy noszą także markowe obuwie, aby na własnej skórze, potocznie rzecz biorąc pokazać znakomitą wartość asortymentu. Poza tym w wielu przypadkach takiej strategii oczekuje same przedsiębiorstwo. Niestety konkurencja na rynku jest ogromna, dlatego sam sprzedawca to jeszcze za mało, aby uzyskać zamierzone efekty wydajności. Chodzi o ekspozycję, znakomite profilowanie kolekcji, marketing ogólny, umożliwienie dokonywania zakupów we wszystkich dynamicznych kategoriach, tzn. stacjonarnie i przez internet. 
 
Wysoka konkurencja w branży obuwniczej wymusza stosowanie nowoczesnych rozwiązań sprzedażowych
 
Merrell buty to kolejny przykład powiązania znanej marki z obuwiem w podobnym stylu, jak ma to miejsce w Ecco. Sektor obuwniczy posiada ogromną presję na podnoszenie wyników, bo np. większość krajowych salonów wywodzi się z kapitału zagranicznego. Panuje w nich odmienna struktura zarządzania, motywowania i prowadzenia interesów, ogólnie. Merrell buty oddaje do dyspozycji nie tylko w swoich salonach, lecz posługuje się także filozofią franczyzową. Ludzie przedsiębiorczy, nowoczesne sklepy z szerokim asortymentem poszukują w takich relacjach swojej przyszłości ekonomicznej. 
 
Przyszłość outsourcingu w branży obuwniczej
 
Takie podejście ma znakomite perspektywy, ponieważ tak naprawdę wtedy rywalizacja zamienia się we współpracę. Tylko najlepsze salony dostają po prostu ciekawe bonusy związane z charakterystyką ekspozycji. Temat ma duże rozwinięcie i warto skierować uwagę w stronę profesjonalnych ekspozycji. 

Nadesłał:

brenna

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl