Premiera Exeo z Sound of Music
Iberia Motor Company S.A., generalny importer samochodów osobowych SEAT w Polsce, powierzył realizację premiery EXEO, agencji eventowej SOUND OF MUSIC.
EXEO to najnowszy model SEAT-a. To wyrafinowana limuzyna będąca połączeniem najwyższej jakości, zaawansowanej technologii, znakomitej dynamiki i subtelnie sportowego charakteru.
Nazwa modelu wywodzi się od łacińskiego słowa „exire", co znaczy „przekraczać granice". Wyznacza ona początek nowego okresu w historii SEAT-a, który wiąże się z wejściem na rynek w nowe segmenty. EXEO to synonim postępu, dynamizmu, technologii i elegancji. To samochód odzwierciedlający ducha firmy - piękną linię, sportowy charakter oraz hiszpański temperament.
Dziennikarska premiera nowego modelu odbędzie się pod koniec maja. O zwycięstwie agencji SOUND OF MUSIC w przetargu na jej realizację, zadecydowała wyjątkowa kreacja, doskonale odzwierciedlająca walory nowego auta.
Premiera EXEO nie jest pierwszym zadaniem SOUND OF MUSIC zleconym przez IMC. Agencji powierzono już wcześniej między innymi: przygotowanie oficjalnej premiery Leona, Altei FreeTracka, Ibizy, a także realizację spektakularnej odsłony Ibizy podczas SEAT IBIZA BEACH PARTY.
SOUND OF MUSIC to jedna z największych, a na pewno najbardziej kreatywna agencja eventowa w Polsce. W trakcie swojej ponad dziesięcioletniej historii zrealizowała setki różnorodnych imprez, które wyróżniały się kreacją i perfekcyjną realizacją. Największym, samodzielnie realizowanym przedsięwzięciem SOUND OF MUSIC jest MEN'S DAY. To ogromne, plenerowe wydarzenie dla mężczyzn, które odbędzie się w dniach 6-7 maja w Warszawie na lotnisku Bemowo.
Nadesłał:
ap
|