Produkty Colian nagrodzone w konkursach Perły Rynku FMCG 2017 i Hit Handlu 2017
Produkty firmy Colian po raz kolejny tryumfowały w konkursach branżowych. Wyroby marek Goplana, Grześki i Solidarność zwyciężyły w plebiscytach Perły Rynku FMCG 2017 i Hit Handlu 2017 – Wybór Detalistów.
Produkty firmy Colian po raz kolejny tryumfowały w konkursach branżowych. Wyroby marek Goplana, Grześki i Solidarność zwyciężyły w plebiscytach Perły Rynku FMCG 2017 i Hit Handlu 2017 – Wybór Detalistów.
Jedenasta edycja plebiscytu branżowego, organizowanego przez magazyn Wiadomości Handlowe, wyłoniła najlepsze rynkowe nowości. W elitarnym gronie wyrobów uznanych za Perły Rynku FMCG 2017 znalazły się produkty marek Goplana, Grześki i Solidarność. W kategorii „praliny i bomboniery” zwyciężyły unikalne smakołyki pralinowe Joy&Me od Goplany, a Brązową Perłę Rynku FMCG 2017 przyznano Śliwce Nałęczowskiej w czekoladzie marki Solidarność. W kategorii „tabliczki czekoladowe” bezkonkurencyjne okazały się najnowsze czekolady Goplany: Czekolada nadziewana GOPLANA Grześki i Czekolada nadziewana GOPLANA Jeżyki. W kategorii „wafle i batony” wygrała najnowsza propozycja Grześków – linia Grześki Gofree. W tegorocznej edycji konkursu Perły Rynku FMCG nagrodzono 54 produkty w 18 kategoriach. Laureatów wyłoniło jury, składające się z przedstawicieli zarządów i szefów ds. zakupów najbardziej liczących się spożywczych sieci handlowych w Polsce. Wręczenie nagród miało miejsce 6 czerwca br. w Klubie Polskiej Rady Biznesu – Pałac Sobańskich w Warszawie.
W konkursie branżowym Hit Handlu 2017 – Wybór Detalistów, organizowanym przez magazyn Handel, kolejny raz doceniono produkty marki Grześki. Wafelki Grześki otrzymały prestiżowy tytuł czwarty rok z rzędu. W tegorocznej, szesnastej edycji zwyciężyły Grześki Mega Kakaowe w czekoladzie deserowej 48 g, które powtórzyły ubiegłoroczny sukces. Okrzyknięto je Hitem Handlu 2017 w kategorii „wafle impulsowe”. Konkurs wyłonił najlepiej sprzedające się produkty w ponad 80 kategoriach. Laureatów wybrali detaliści – właściciele sklepów.
Nadesłał:
Berlińska Katarzyna
|