Produkty FoodCare Przebojami FMCG 2012


Produkty FoodCare Przebojami FMCG 2012
2012-06-28
Produkty z portfolio firmy FoodCare: BLACK Energy Drink oraz Fitella COCKTAIL głosami detalistów zwyciężyły w swoich kategoriach w piątej edycji konkursu Przeboje FMCG.

„Laury konkursu Przeboje FMCG to kolejny dowód na uznanie, jakim w oczach detalistów cieszą się nasze produkty. Sukces ten zawdzięczamy zarówno ich najwyższej jakości, jak i skutecznym działaniom wspierającym dystrybucję i sprzedaż.” – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare. „Po raz kolejny z radością odnotowujemy sukces energetyków oferowanych przez nas pod marką BLACK. Sukces tym większy, że marka funkcjonuje na rynku niewiele ponad rok, a w tym czasie udało się jej zdobyć uznanie konsumentów i detalistów, a tym samym pozycję lidera trudnej kategorii napojów energetyzujących.” – dodała Paulina Włodarska.

Marka BLACK zadebiutowała na rynku w marcu ub.r. Jej portfolio stopniowo poszerzało się od napoju w wersji klasycznej, poprzez wersje smakowe (Mojito, Cuba Libre i Kamikaze) do dietetycznej wersji Zero. W kwietniu br. twarzą marki został legendarny pięściarz i światowej sławy celebryta, Mike Tyson.  

„Cieszymy się także z sukcesu naszej linii zdrowych przekąsek Fitella COCKTAIL, tym bardziej, że udało się nam zwyciężyć w trudnej kategorii Bakalii. Przebojowa Fitella COCKTAIL to dla nas kolejny dowód na to, że z marką tą idziemy w dobrym kierunku: produktów zdrowych, pełnowartościowych i innowacyjnych.” – skomentowała Paulina Włodarska.

 

Linia Fitella COCKTAIL składająca się z trzech unikalnych mieszanek bakalii w wygodnych jednoporcjowych saszetkach: Fitella Beauty COCKTAIL, Fitella Vitality COCKTAIL i Fitella Slim COCKTAIL została wprowadzona na rynek latem ub.r. Jako propozycja dla osób, które również między głównymi posiłkami chcą odżywiać się zdrowo, nie rezygnując przy tym z przyjemności, szybko zdobyła uznanie nowoczesnych konsumentów.

 

Przeboje FMCG 2012 to już trzecie tegoroczne wyróżnienie dla produktów firmy FoodCare. W połowie czerwca w plebiscycie Perły Rynku FMCG 2012 zwyciężyły BLACK Energy Drink, Fitella Slim Effect i FRUGO, a wyróżnienia zdobyły dwa produkty Gellwe: babeczki z jagodami oraz linia kisieli Słodki Kubek o smaku FRUGO. W maju BLACK Energy Drink wyróżniony został w konkursie Złoty Paragon.  

Nadesłał:

Ad rem Public Relations

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl