Produkty Lenovo zdobyły uznanie redakcji i czytelników PC World


Produkty Lenovo zdobyły uznanie redakcji i czytelników PC World
2010-12-15
Lenovo IdeaCentre A600 oraz Lenovo IdeaPad Y560 zostały wyróżnione przez redakcję PC World tytułem „Produkt Roku 2010 – Wybór Redakcji – Nominacja”. Dopuszczono je tym samym do ostatecznego głosowania przeprowadzonego wśród czytelników magazyny oraz gości serwisu pcworld.pl.

Komputer Lenovo IdeaCentre A600 otrzymał 35,8% głosów, co pozwoliło mu znaleźć się na pierwszym miejscu w kategorii „Komputery AIO”. Zdobył tym samym wyróżnienie „Produkt Roku 2010 – Wybór Czytelników”.

Na Lenovo IdeaPad Y560 oddano 15,44% głosów, dzięki czemu zajął drugie miejsce w kategorii „Notebooki”. Lenovo IdeaCentre A600 to eleganckie i stylowe urządzenie typu „All-in-One”. Posiada wyjątkową, jednoczęściową konstrukcję, która obejmuje ekran HD o przekątnej 21,5 cala oraz wbudowany system głośników z subwooferem do zastosowań rozrywkowych. Dzięki swoim mocnym parametrom komputer z pewnością spełni oczekiwania entuzjastów gier. Spodoba się również wszystkim, dla których ważna jest estetyka sprzętu, jakim się otaczają. 

Lenovo IdeaPad Y560 to notebook, który zadowoli użytkowników oczekujących wszechstronnych, mobilnych funkcji multimedialnych. Idealnie nadaje się zarówno do pracy, jak i do zabawy. Komputer wyposażono w doskonały do odtwarzania muzyki i filmów dźwięk przestrzenny - system Dolby Home Theater. Z pewnością przyda się osobom, które cenią sobie rozrywkę najwyższej klasy, a także możliwość skorzystania z niej w dowolnym miejscu i czasie.  

O firmie Lenovo:

Firma Lenovo (HKSE: 0992) (ADR: LNVGY) stawia sobie za cel tworzenie komputerów osobistych o wyjątkowych zaletach technicznych. Model biznesowy Lenovo opiera się na innowacyjności, skuteczności operacyjnej oraz zadowoleniu klientów, a także na inwestycjach na rynkach wschodzących. Od czasu przejęcia przez Grupę Lenovo działu komputerów osobistych IBM firma opracowuje, produkuje i sprzedaje niezawodne, wysokiej jakości, bezpieczne i łatwe w użyciu produkty techniczne i usługi na całym świecie. Lenovo ma duże ośrodki badawcze w Yamato w Japonii, Pekinie, Szanghaju i Shenzen w Chinach oraz w Raleigh w Południowej Karolinie (USA). Więcej informacji można uzyskać pod adresem www.lenovo.pl.  

Kontakt dla mediów:Witold WolnyAgencja 21witold.wolny@agencja21.pl Tel. 22 511 13 82kom. +48 608 691 775 ul. Brukselska 44a/403-973 Warszawa www.agencja21.pl 

Nadesłał:

agencja21

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl