Program badawczy Alphol anti-aging
Firma Tymofarm oraz IMR advertising by PR uruchomiły program badawczy sprawdzający proces starzenia się skóry. Testom, specjalnym aparatem, poddała się grupa dziennikarek. Ponowne badanie zostanie przeprowadzone po trzech miesiącach zażywania Alpholu Omega Plus.
Reprezentatywne grono dziennikarek z pism prozdrowotnych, kobiecych i lifestylowych przybyło do nowej siedziby IMR advertising by PR na Starych Bielanach na śniadanie połączone z prezentacją suplementu diety Alphol Omega Plus oraz na badanie stanu skóry twarzy specjalistycznym aparatem Aramo SG.
Mimo nieco stresującego pytania, postawionego w zaproszeniu: „Czy wiesz, ile lat ma Twoja skóra?”, wszystkie dziennikarki ochoczo poddały się badaniu w zaaranżowanym na ten cel jednym z pomieszczeń w IMR advertising by PR.
Temat trzymiesięcznego cyklu badawczego brzmi: „Alphol anti-aging – diagnoza skuteczności działania”.
„Program rozpoczęliśmy badaniem wyjściowego stanu skóry uczestniczek. Doświadczenie ma dowieść, że systematyczne stosowanie suplementu diety Alphol Omega Plus pozwoli osiągnąć zamierzony efekt w postaci spłycenia zmarszczek, zmniejszenia widocznych porów, wygładzenia, nawilżenia i uelastycznienia skóry” – mówi Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.
Przeszkolone panie kosmetolożki aparatem Aramo SG fachowo badały wilgotność, elastyczność, tłustość, gładkość, pory, przebarwienia, wrażliwość i zmarszczki na skórze.
Każda dziennikarka otrzymała zapas Alpholu Omega Plus wystarczający na trzymiesięczną kurację oraz Kartę Uczestniczki Programu. Na podstawie karty i na podstawie danych z badania zostanie opracowany raport końcowy o efektach działania Alpholu Omega Plus. Dziennikarki zobowiązały się do zapisywania w karcie subiektywnych i obiektywnych obserwacji podczas kuracji, np. jak zmienia się stan skóry, paznokci, włosów, nastrój.
Aby dane wpisywane przez uczestniczki były rzetelne, każda z nich codziennie będzie otrzymywała mailem „kukułkę” przypominającą o konieczności zażycia Alpholu Omega Plus. „Kukułka” będzie również wskazywała, ile dni pozostało do zakończenia programu, czyli, ile jeszcze kapsułek zostało do zażycia.
Raz w tygodniu dziennikarki będą otrzymywały, również mailem, porady i sugestie, jak najefektywniej wykorzystać możliwości Alpholu Omega Plus wspomagając jego działanie odpowiednią dietą śródziemnomorską. Propozycje stosownego menu, osobiście komponowanego przez Monikę Iskandar, znajdą się w cotygodniowym newsletterze.
Mało tego, przez trzy miesiące, raz w tygodniu, uczestniczki programu będą mogły zajrzeć do siedziby IMR advertising by PR na lunch skomponowany według przepisów zawartych w newsletterach.
Zakończenie programu nastąpi w siedzibie IMR advertising by PR 19 stycznia 2011 roku. Dziennikarki zostaną poddane ponownemu badaniu skóry twarzy, a wyniki porównane z parametrami uzyskanymi w październiku.
Nadesłał:
IMR advertising by PR
|