Program Danone Podziel się Posiłkiem nagrodzony IPRA Golden World Award


Program Danone Podziel się Posiłkiem nagrodzony IPRA Golden World Award
2014-07-04
Działania komunikacyjne zrealizowane przez Agencję PR ATW Communications dla programu Danone Podziel się Posiłkiem zostały nagrodzone w międzynarodowym konkursie IPRA Golden World Awards 2014.

Ponad 1 100 000 pełnych dziecięcych talerzy oraz 505 ton zebranej żywności to rezultaty X edycji programu Danone Podziel się Posiłkiem. Program stworzony 11 lat temu przez firmę Danone został nagrodzony IPRA  Golden World Awards 2014 w kategorii „Corporate Responsibility”
za działania komunikacyjne zrealizowane przez Agencję PR
ATW Comunications.

Międzynarodowy konkurs branżowy IPRA Golden World Awards organizowany jest od 1990 roku przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA). W konkursie mogą brać udział projekty zrealizowane przez agencje PR, firmy, instytucje oraz fundacje. Najlepsze praktyki z zakresu komunikacji wyłania międzynarodowe jury składające się ze specjalistów w dziedzinie public relations. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszonych zostało 415 projektów.

IPRA Golden World Award 2014 to już drugie tak prestiżowe wyróżnienie dla działań komunikacyjnych Danone Podziel się Posiłkiem. W czerwcu br. został nagrodzony srebrną nagrodą w międzynarodowym konkursie  Bulldog Corporate Social Responsibility Awards 2014 (nagroda przyznawana przez amerykańskich dziennikarzy
z  m.in. Forbes, The Wall Street Journal, Washington Times).

Informacje o programie Podziel się Posiłkiem

Od 11 lat Program Podziel się Posiłkiem realizuje misję zmniejszenia poziomu niedożywienia wśród dzieci. Do tej pory udało się nam przekazać 13 mln posiłków najmłodszym Polakom w całym kraju. Możliwe było to dzięki zaangażowaniu konsumentów, mediów i organizacji społecznych oraz różnorodnym działaniom w tym m.in. Zbiórce Żywności Podziel się Posiłkiem (w tym roku 3-4.10.2014) organizowanej przez Federację Polskich Banków Żywności. Ponad to program realizuje również cele edukacyjne i społeczne, przyczynia się
do budowania świadomości społecznej na temat problemu niedożywienia dzieci oraz aktywizuje lokalnych liderów i organizacje do podejmowania działania na rzecz rozwiązania tego problemu.

Nadesłał:

atwcom

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl