Program komputerowy to też Sztuka
W dniach 14-16 września br. w studenckim klubie Politechniki Łódzkiej Cotton Club odbędzie się konferencja WeCan 2012.
Demoscena to potoczne określenie subkultury użytkowników komputerów i nieformalnego zrzeszenia twórców zajmujących się kreowaniem tzw. dem. Ideą demosceny jest niekomercyjne tworzenie, prezentowanie i wymiana dzieł, które często określane są mianem sztuki komputerowej. Początki demosceny sięgają początków lat osiemdziesiątych i były związane z łamaniem zabezpieczeń w komercyjnych programach (głównie grach) na komputerach Atari, Commodore i Amiga. Obecnie scena działa prężnie na wszystkich możliwych do wyobrażenia platformach komputerowych.
„Konferencja WeCan 2012 będzie miała charakter party. Event podzielony jest na szereg bloków, w trakcie których odtwarzane lub pokazywane będą nadesłane prace. Zwieńczenie m imprezy będzie rozdanie nagród za najlepsze prace – tłumaczy Dominik Witczak, organizator imprezy i na co dzień pracownik firmy Mobica, która jest sponsorem WeCan. Pracownicy Mobica mają bardzo duże doświadczenie w tworzeniu oprogramowania na urządzenia mobilne dla największych firm branży telekomunikacyjnej na świecie. Ich udział w konferencji jest naturalny. Spotkanie będzie bowiem okazją do prezentacji swoich mniej formalnych projektów oraz miejscem wymiany wiedzy i pomysłów programistów, grafików, muzyków i wielu innych osób mniej lub bardziej powiązanych z sektorem IT z Polski i zagranicy. Wszystko odbędzie się w atmosferze dobrej zabawy. Przez cały czas trwania imprezy odtwarzane będą dotychczas wydane produkcje demos cenowe, pomijając bloki czasowe wypełnione konkursami czy też koncertami.
Szczegółowe informacje nt. programu i udziału w konferencji znajdują się na stronie organizatora http://www.we-can.pl/
* * *
O firmie
Mobica Limited Sp. z o.o. jest brytyjską firmą, od ponad 6 lat funkcjonującą na rynku polskim z oddziałami w Bydgoszczy, Łodzi oraz Warszawie. Oferuje innowacyjne i kompleksowe usługi w zakresie oprogramowania: od wstępnej definicji, koncepcji i projektu poprzez testowanie i wdrożenie. Do grona klientów firmy należą m.in.: Vodafone, Motorola, Sony Ericsson, Imagination Technologies, Skype, Opera, PacketVideo, Ikivo, Frontier Silicon.
Mobica Limited została wymieniona w rankingu 100 firm według Sunday Times Tech Track 100 jako jedna z czterech najszybciej rozwijających się firm z prywatnym kapitałem w branży technologicznej. Więcej informacji na www.mobica.com
Kontakt dla mediów:
studio PRowokacja Agencja Public Relations
biuro@studioprowokacja.pl
tel. 42 209 17 45
http://www.studioprowokacja.pl/
Nadesłał:
studio PRowokacja
|