Program partnerski 7point - korzyści dla obu stron


Program partnerski 7point  - korzyści dla obu stron
2009-07-10
Program partnerski 7point skierowany jest do firm zajmujących się tworzeniem stron internetowych, a także do tych, które przygotowują i wdrażają rozwiązania związane z marketingiem internetowym.

Zasady programu są proste. Udział w nim nie wiąże się z żadnymi kosztami dla Partnera, wymaga jedynie wypełnienia formularza rejestracyjnego na stronie www.7point.pl.

Partner wzbogacając swoją ofertę o usługi 7point i pośrednicząc w ich sprzedaży zyskuje wymierne korzyści. Stałą prowizję w wysokości od 20% do 30% wartości transakcji dokonanej przez klienta firmy partnerskiej. Dodatkowo partner posiadający minimum 3 zarejestrowanych i aktywnych klientów może korzystać z bezpłatnego monitoringu, otrzymując statystyki dla swojej witryny firmowej. Ponadto firma biorąca udział w programie promowana jest w ramach bazy agencji i firm wykorzystujących narzędzia marketingu internetowego.

W lipcu w ramach programu partnerskiego przygotowano promocję, która ma na celu pozyskanie nowych partnerów. Firmy, które w trakcie trwania promocji zdecydują się na przystąpienie do Programu Partnerskiego 7point, będą miały prawo skorzystać z bezpłatnego abonamentu na usługi 7point. Do wyboru są trzy opcje:

  • bezpłatny 6-miesięczny abonament na usługę STATpoint - opcja HORIZON 500 tysięcy osłon miesięcznie,

  • bezpłatny 3-miesięczny abonament na usługę CLICKpoint z limitem 10 tysięcy kliknięć,

  • bezpłatny 3-miesięczny abonament na usługę GEOpoint z limitem 10 tysięcy lokalizacji.

Poszczególne warianty promocji mogą być łączone.

Oferta promocyjna została skierowana do ponad 300 wybranych agencji. Akcja promocyjna ma jednak charakter otwarty - mogą do niej przystąpić wszystkie firmy zainteresowane programem.

Narzędzia marketingu internetowego sygnowane marką 7point znane są na rynku od 2005 roku. Służą one wspieraniu i optymalizacji działań marketingowych prowadzonych za pośrednictwem serwisów internetowych. To programy, dzięki którym poznamy słabe i mocne strony firmowej witryny, zbadamy jej użyteczność, a także uzyskamy cenne informacje o użytkownikach.

Obecnie 7point oferuje 3 usługi: STATpoint, CLICKpoint i GEOpoint. W najbliższym czasie oferta zostanie wzbogacona o kolejne innowacyjne rozwiązania.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl