Program Promocji Ciepła Systemowego
Ciepło Systemowe to nowa marka istniejącego od wielu lat produktu, który w fazie swego życia znajduje się w okresie dojrzałym, a aktualnie wymaga nadania nowego wizerunku i jego komunikacji.
W tym celu opracowany został nowatorski Program pod patronatem Izby Gospodarczej Ciepłownictwo Polskie (IGCP), powstały z inicjatywy kilku polskich przedsiębiorstw ciepłowniczych. Program jest efektem procesu urynkowienia branży ciepłowniczej oraz odpowiedzią na potrzeby klientów i konsumentów ciepła. Obecnie branża ta podlega restrukturyzacji, unowocześniania infrastrukturę cieplną, wdraża nowe technologie oraz nową jakość obsługi klienta. Właśnie te zmiany, o zdecydowanie pozytywnym charakterze, w istotny sposób zmieniają wartość i znaczenie produktu, co wymaga nowej komunikacji, wyraźnego wyróżnienia oraz nadania nowego wizerunku.
Realizacja Programu obejmowała kompleksowe działania, angażowała przedstawicieli firm ciepłowniczych, ale głównie opierała się na współpracy z grupami specjalistów z różnych gałęzi marketingu. Opracowanie strategii marki przeprowadzono wspólnie z Agencją Corporate Profiles Consulting, wyspecjalizowanym w tym zakresie podmiotem, uwzględniając liczne analizy, benchmarki, a także badania rynkowe grup docelowych, zrealizowane przez instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC.
Program promocji marki ma na celu konsolidować rozproszonych terytorialnie oferentów jednorodnego produktu - Ciepła Systemowego. Firmy te są w większości niezależne od siebie, charakteryzują się różnymi formami własności, strukturami organizacyjnymi lub odmiennymi strategiami rozwoju, a czasem konkurują. Program jednak gwarantuje im autonomiczną aktywność na swoich rynkach, z jednoczesnym wykorzystaniem atutów marki produktowej, ale pod warunkiem stosowania określonych standardów technicznych, obsługi klienta, marketingu i komunikacji, a także podjęcia długoterminowego zobowiązania współfinansowania realizacji Programu, bowiem nie ma on charakteru akcyjnego.
Program zakłada długookresowe kształtowanie pozytywnego wizerunku i znajomości marki produktu. W oparciu o nowoczesne standardy usług i obsługi klienta oraz przy użyciu określonych narzędzi i atrybutów adresowanych do zdefiniowanych grup docelowych, budowane będą przewagi konkurencyjne, a popyt wspomagany będzie także poprzez promocję i propagowanie gwarancji wysokiej jakości produktu.
Więcej o marce produktowej Ciepło Systemowe przeczytacie Państwo na stronie internetowej www.cieplosystemowe.pl, gdzie poprzez dedykowane działy dla biznesu, domu czy mediów uzyskać można bardziej szczegółowe informacje oraz skontaktować się z Uczestnikiem lub Partnerem Programu z wybranego regionu Polski. Pozostajemy do Państwa dyspozycji także pod nr tel. 091 820 11 37 oraz adresem mailowym cs@konceptlab.pl.