Projekt PremiumBrand z obsługą mediową GutPR
Projekt PremiumBrand od 2006 roku bada oraz nagradza marki, firmy oraz spółki giełdowe za reputację, którą cieszą się wśród konsumentów. Tegoroczna, VIII edycja projektu, będzie obsługiwana mediowo przez agencję GutPR, z którą umowa została zawarta na początku marca b.r.
Koordynacją działań dla PremiumBrand zajmie się Hanna Gehrke-Gut. Umowa została zawarta na czas trwania projektu.
„W 2013 roku, po raz drugi będziemy szukać Marek Wysokiej Reputacji w sektorze budowlanym, badając właścicieli i managerów hurtowni, składów budowlanych oraz specjalistycznych sklepów. Stąd decyzja o powierzeniu obsługi mediowej agencji GutPR - wyspecjalizowanej w działaniach komunikacyjnych dla tego sektora rynkowego, z obszernym portfolio klientów z tej właśnie branży." - tak podpisanie umowy skomentował Hubert Lach, Dyrektor Operacyjny MMT Management.
Wskaźnik reputacji w branży budowlanej jest budowany na podstawie wytycznych, do których zaliczają się trwałość produktu, jego funkcjonalność, a także to, czy marka jest godna polecenia, a produkt wart swej ceny. W przypadku firm oraz marek, pod uwagę brane są referencje, informacje pojawiające się w mediach, zaangażowanie społeczne, to, jak firma jest postrzegana jako pracodawca i jakim jest partnerem biznesowym.
Na tle wielu projektów środowiska marketingowego projekt wyróżnia się tym, że laureaci nagradzani są na podstawie wyników niezależnych, profesjonalnie przeprowadzonych badań, a nie subiektywnych ocen jurorów.
Aby wziąć udział w projekcie PremiumBrand 2013 należy dokonać pisemnego zgłoszenia poprzez wypełnienie formularza dla marek. Ostateczny termin składania kandydatur mija 29 marca 2013 roku o godzinie 15.30. W kwietniu natomiast przeprowadzane będą badania zgłoszonych marek oraz firm. Wyniki zostaną ogłoszone na oficjalnej gali, która odbędzie się 20 czerwca 2013 roku w Warszawie.
PremiumBrand jest projektem badania reputacji. Odbywa się od 2006 roku. Nagrody Wysokiej Reputacji przyznawane są na podstawie rzetelnych badań, 3 grupom podmiotów, do których należą marki, firmy oraz spółki giełdowe.
Nadesłał:
GutPR
|