Promedia odsłania nowe oblicze Mody i Dodatków


Promedia odsłania nowe oblicze Mody i Dodatków
2008-02-15
Wydawnictwo Promedia przekształciło kwartalnik „Moda i Dodatki” w pismo adresowane do handlu oferującego obuwie i dodatki. Nowy tytuł, który pojawił się na rynku prasy branżowej, to „Obuwie i Galanteria”.

Periodyk zawiera m.in. takie działy, jak: Targi (czytelnicy znajdą tu aktualne informacje o targach krajowych i zagranicznych); Trendy (dział ten prezentuje z dwusezonowym wyprzedzeniem tendencje w designie, nowości obuwia, galanterii skórzanej i dodatków); Handel (znajdują się tu zagadnienia z zakresu obsługi klienta, franchisingu, a także dotyczące centrów handlowych); Marketing (są tu prezentowane najnowsze kampanie marketingowe i informacje dotyczące reklamy).

Kwartalnik poświęcony jest również takim zagadnieniom, jak: rynek, przemysł, opinie, produkty i wydarzenia z życia branży. Czasopismo ma na celu dostarczanie polskim przedsiębiorstwom profesjonalnej informacji, niezbędnej w prowadzeniu biznesu.

Tytuł „Obuwie i Galanteria" kolportowany jest poprzez bezpośrednią wysyłkę pocztową, prenumeratę oraz dystrybucję na targach. Nakład kwartalnika wynosi 7500 egz. w wydaniach targowych, natomiast 5500 egz. w pozostałych numerach. Gwarancję rzetelności danych o nakładzie i dystrybucji zapewnia Związek Kontroli Dystrybucji Prasy, który czuwa nad tytułem.

Wydawnictwo Promedia od 10 lat jest największym w Polsce wydawcą pism branżowych poświęconych modzie („Moda Męska", „Moda Damska", „Jeans & Sportswear", „Producent Odzieży"). Teraz do portfolio wydawnictwa dołączyło również czasopismo „Obuwie i Galanteria", przekształcone z kwartalnika Moda i Dodatki.

Nadesłał:

r.skwiot@promedia.biz.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl