Promolinkr wyznacza nowe kierunki!
W zeszłym tygodniu Promolinkr.pl wdrożył nowy system. Promolinkr to innowacyjny projekt efektywnej promocji komplementarnych, choć niekonkurencyjnych sklepów i serwisów internetowych, bazujący na efekcie synergii partnerów uczestniczących w programie.
Nowy Promolinkr to bardzo dojrzałe i zaawansowane narzędzie pozwalające na targetowanie ruchu. Koniec z przypadkowem ruchem, od tej pory użytkownicy programu partnerskiego mają kontrolę nad tym z kim będą wyświetlani - mówi Paweł Gułaś z Promolinkr.pl
Efekt synergii
Promolinkr początkowo, był systemem przeznaczonym tylko dla sklepów internetowych, jednakże głębsza analiza pokazała, że włączenie serwisów internetowych takich jak blogi tematyczne, fora dyskusyjne, strony firmowe może dać silny efekt synergii i pozwolić na zwiększenie sprzedaży. Dlaczego tak się dzieje? Dzięki możliwości dowolnego dobierania się sklepów i serwisów można dobrać partnerów o takiej samej grupie docelowej np.:
sklep z oponami + blog o motoryzacji + sklep z perfumami samochodowymi + sklep z GPS+ strona warsztatu samochodowego ... i inne
Taki dobór pozwala zmaksymalizować szanse na dotarcie do naszej grupy docelowej. Dodatkowo w panelu użytkownika dostępne są statystyki mówiące, który z serwisów przynosi nam największy ruch - tłumaczy Przemysław Jaworowski z Promolinkr.pl
Nieocenione statystyki
Dostęp do statystyk to przede wszystkim możliwość analizy i podejmowania świadomych i trafnych wyborów odnośnie doboru układu partnerskiego. Podstawowym zadaniem systemu Promolinkr jest zwiększenie targetowanego ruchu w serwisach uczestniczących w programie oraz możliwie jak największa konwersja tego ruchu na sprzedaż. Informacje o serwisach przynoszących nam największy ruch pozwalają na optymalny dobór partnerów.
Komplementarność a Partnerstwa
Promolinkr jako pierwszy dał możliwość zawiązywania tak zwanych Partnerstw oraz Super Partnerstw. Te pierwsze pozwalają nam na zaproszenie dowolnej ilości Partnerów, z którymi chcemy się częściej wyświetlać np. ze względu na komplementarny towar lub usługę. Te drugie to nic innego jak partnerstwa strategicznie, tzn. jeżeli zauważamy, że któryś z serwisów lub sklepów przynosi nam ogromny ruch, a dodatkowo przekłada się to bezpośrednio na sprzedaż, wówczas oczywistym jest, że chcielibyśmy być wyświetlani częściej z takim serwisem lub na stałe i vice versa. Super Partnerstwo daje możliwość jednoczesnego wzajemnego zaistnienia na Pasku Linków obu Super Partnerów, dzięki temu my zawsze wyświetlamy naszego partnera strategicznego oraz on wyświetla nas. Partnerów można dobrać sobie z listy już biorących udział w programie uczestników, bądź zaprosić z zewnątrz.
Partnerstwa tak jak i w życiu realnym możemy nawiązywać, ale i również możemy od nich odstępować.
Czarna lista nie musi oznaczać, że ktoś nas nie lubi
Czarna lista brzmi dość groźnie, ale takie jest właśnie jej zadanie. Każdy serwis ma prawo wpisać na czarną listę inne serwisy z którymi nie chce być wyświetlany. Jednocześnie, mamy możliwość wglądu do tego, czy sami znajdujemy się na czyjejś czarnej liście. Powody wykluczenia mogą być bardzo różne np. inny sklep posiada bardzo bogatą ofertę, przez co dysponuje asortymentem konkurencyjnym do naszego, czy też mało atrakcyjny wygląd witryny.
Przyklejać, czy nie przyklejać? O to jest pytanie
Promolinkr jako pierwszy dał możliwość jeszcze przed premierą nowego systemu decyzji przez właściciela serwisu, czy Pasek Linków ma być przyklejony do przeglądarki, czy ma być scroll'owalny wraz ze stroną. Takie rozwiązanie jak i możliwość wyboru skórek Paska Linków daje szansę osobom zarządzającym serwisem internetowym na lepsze jego wkomponowanie.
Zmieniaj kolor skóry jak cameleon
Przykłady wdrożonych skórek, można zobaczyć np. w sklepach z artykułami dla dzieci i mam www.DomMamy.pl lub sklepie z modelami zdalnie sterowanymi www.Gimmik.pl. Skórki są z jednej strony świetnym urozmaiceniem, a z drugiej strony elementem pozwalającym idealnie wkomponować się w charakter serwisu.
Promolinkr jest doskonałą alternatywą dla drogich rozwiązań mających na celu promocję serwisu - podkreśla Przemyslaw Jaworowski z Promolinkr.pl
Źródło: www.Promolinkr.pl
Nadesłał:
jaworowski
|