Promowanie małej firmy – od czego zacząć?


Promowanie małej firmy – od czego zacząć?
2013-10-18
Coraz więcej osób decyduje się obecnie na porzucenie pracy na etat i wykorzystanie posiadanego doświadczenia w celu prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Na początkujących przedsiębiorców czeka oczywiście wiele przeszkód, takich jak chociażby uciążliwa biurokracja czy liczna konkurencja.

Wystarczy jednak odrobina cierpliwości i wytrwałości, a na wszystkie problemy znajdzie się sposób - kwestie księgowe możemy zlecić biuru rachunkowemu, a silną pozycję na rynku wypracować przy pomocy przemyślanej i dokładnie opracowanej strategii marketingowej. Od czego jednak zacząć działania promujące nasze produkty czy usługi?


Daj się zauważyć


Większość z nas to wzrokowcy, dlatego najlepiej zapamiętujemy komunikaty, które ubrane są w ciekawą i atrakcyjną dla oka formę. Jeśli zatem zależy nam na tym, aby dotrzeć do szerokiego grona klientów i sprawić, by zapamiętali naszą markę, powinniśmy zainwestować w różnego rodzaju materiały reklamowe, które skutecznie przyciągną uwagę klientów i zachęcą ich do skorzystania z naszych usług lub zakupu produktów. Warto więc zainwestować w wykupienie przestrzeni reklamowych w okolicach najbardziej ruchliwych ulic czy popularnych deptaków, a następnie zamówić w drukarni wielkoformatowej wykonanie billboardów lub banerów, które będziemy mogli rozwiesić.

Reklama w mniejszej skali


Ponadto przydatne w promocji naszej firmy z pewnością okażą się także reklamy o mniejszych gabarytach. Mowa tu o różnego rodzaju kasetonach, szyldach czy tabliczkach reklamowych, które będą pełniły nie tylko rolę czysto informacyjną, ale także pomogą nam wyróżnić np. nasz punkt usługowy czy biuro na tle konkurencji (więcej na: http://www.trzyslowa.pl/tablice-tabliczki). Jeśli posiadamy samochód służbowy, z pewnością warto będzie go obkleić, ponieważ w ten sposób zyskamy mobilną formę promocji, która pomoże nam bez problemu pozyskiwać klientów w różnych miejscach, bez konieczności wykupienia dodatkowej przestrzeni reklamowej.

Poza atrakcyjnymi i przyciągającymi wzrok reklamami wizualnymi, skuteczną formą promocji firmy będzie z pewnością przygotowanie ciekawej oferty. W przypadku młodych firm, które nie posiadają jeszcze grona stałych klientów, niezbędne jest proponowanie korzystnych rabatów i promocji - w ten sposób możemy szybko zyskać sporą przewagę nad konkurencją.

Nadesłał:

Anilove

Wasze komentarze (1):

  • avatar
    ~Pankrock, 2017-05-20 22:09:06

    Myślę, że jeśli chodzi o promocję firmy, to ważne jest też pozycjonowanie stron. Warto wybrać kogoś dobrego, ja mogę w tej mierze polecić http://www.premesso.pl/pozycjonowanie-wielun.html i to nie tylko firmom z Wielunia.


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl