Prowadzisz działalność handlową? Postaw na nowy Microsoft Dynamics AX for Retail R2!


2011-03-01
Rozwiązanie, dedykowane średnim i dużym przedsiębiorstwom handlowym, usprawnia kompleksową obsługę klientów oraz zarządzanie łańcuchem dostaw.

1 marca br. w warszawskiej Restauracji La Boheme odbyła się konferencja prasowa, podczas której Microsoft Dynamics wraz z Partnerami zaprezentował możliwości zaktualizowanej wersji aplikacji klasy ERP dedykowanej sektorowi handlu detalicznego - Microsoft Dynamics AX for Retail R2. Aplikacja, dostępna od 1 lutego br. w ponad 50 krajach, ma za zadanie usprawniać i ułatwiać zarządzanie punktami sprzedaży, sklepami, łańcuchem dostaw, marchandaisingiem oraz finansami.

- Najnowsza wersja systemu Microsoft Dynamics AX for Retail R2 powstała z myślą o zwiększeniu efektywności działań sprzedażowych i zapewnieniu jeszcze wyższego poziomu obsługi klienta, niż było to dotychczas - mówi Janusz Małgorzaciak, ekspert systemów ERP Microsoft Dynamics, Microsoft. - Aplikacja pomaga przedsiębiorcom zredukować złożoność działań i procesów biznesowych, efektywniej zarządzać łańcuchem dostaw, maksymalizować wydajność pracowników, szybciej reagować na nadarzające się okazje, czy też umacniać lojalność wśród klientów - dodaje Janusz Małgorzaciak. 

To, co wyróżnia nową wersję oprogramowania, to m.in. narzędzia umożliwiające scentralizowane zarządzanie, które dostarczają informacji o klientach i na tej podstawie pozwalają na zaproponowanie im odpowiedniej oferty. Przedsiębiorstwo zyskuje możliwość zapewnienia jeszcze lepszej obsługi i wykorzystania większej ilości sprzyjających okazji sprzedażowych. Dzięki wyposażeniu systemu w opcję Retail Role Center pracownicy mają możliwość szybszego i wygodniejszego wprowadzania danych, ich przeglądania, analizy i przetwarzania. Dysponowanie tylko bieżącymi, uporządkowanymi informacjami  umożliwia managerom podejmowanie trafniejszych decyzji. Ponadto, zyskują oni lepszy wgląd w procesy aktualnie zachodzące w firmie. Co ważne, nowy Dynamics AX for Retail został wyposażony w interfejsy do zarządzania asortymentem oraz narzędzia przyspieszające przepływ pracy. Dużym atutem systemu jest również jego wielojęzyczność - szczególnie istotna dla koncernów działających w rozproszonych lokalizacjach, na różnych rynkach - zapewniająca sprawną i bezproblemową komunikację.

Istotną dla handlu detalicznego funkcjonalnością jest również aplikacja POS służąca do jeszcze szybszej i łatwiejszej obsługi kas sklepowych. Umożliwia ona zarządzanie walutami, obsługę zaawansowanych rabatów, wprowadzanie sprzedaży z klawiatury, wagi, płaskiego i/lub ręcznego czytnika kodów kreskowych czy też generowanie automatycznych raportów sklepowych.

- Chciałbym również zaznaczyć, że nasi Partnerzy, specjalizujący się we wdrożeniach w branży handlowej, w tym Columbus IT, I&B Consulting, Accenture czy IT.integro, oferują swoją pomoc we wzbogacaniu systemu w rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów. Nigdy nie zostawiamy naszych klientów bez fachowej opieki, starając się wspierać ich na każdym kroku swoją wiedzą i doświadczeniem - dodaje Janusz Małgorzaciak.

Na wdrożenie rozwiązań Microsoft Dynamics zdecydowały się wiodące przedsiębiorstwa działające w różnych sektorach handlu takie jak: Solar i Ferax (właściciel marek Gatta i Wola), które prowadzą jednocześnie działalność produkcyjną, czy też Mix Electronics - jedna z największych sieci polskich sklepów i hurtowni sprzętu AGD, RTV i GPS.

Ferax - właściciel marki rajstop i bielizny Gatta oraz Wola - rajstop i skarpet dziecięcych. Decyzja o wdrożeniu systemu Microsoft Dynamics AX wspartego aplikacją Microsoft Dynamics RMS została podjęta ze względu na dynamiczny rozwój sieci sklepów na terenie całego kraju. Wdrożenie objęło takie obszary działalności firmy jak: finanse, logistyka, produkcja i planowanie. Zaimplementowane narzędzia pozwalają na śledzenie sprzedaży w czasie rzeczywistym we wszystkich salonach, analizowanie kosztów wprowadzania kolekcji na rynek, podgląd stanów w magazynach, w tym sklepowych, oraz dostosowywanie strategii produktowej do różnic występujących na lokalnych rynkach.

- Wybraliśmy system Microsoft Dynamics AX, ponieważ oferując dużą elastyczność oraz wysoką jakość, spełnia wszystkie ważne dla nas kryteria. Nie bez znaczenia był również wybór firmy wdrażającej system. I&B Consulting oferuje kompleksową obsługę klienta. Zespół wdrożeniowy tej firmy posiada duże doświadczenie i wysokie kompetencje, co było widoczne na każdym etapie realizacji projektu - powiedział Andrzej Konopka, Dyrektor Operacyjny firmy Ferax.

Mix Electronics - jedna z największych polskich sieci handlująca sprzętem AGD, RTV i GPS. Firma potrzebowała narzędzia do łatwego i szybkiego sprawdzania stanów magazynowych, monitorowania co i jak szybko jest sprzedawane, w tym czy dany towar został już wydany i zaksięgowany. Wymogiem przy wyborze systemu było również usprawnienie kluczowych procesów biznesowych z zakresu finansów, środków trwałych, zakupów i rozliczeń oraz ogólne wsparcie rentowności działań przedsiębiorstwa.

Eksperci z Columbus IT specjalnie na potrzeby swojego klienta zaprojektowali też dodatkowe funkcjonalności w obszarze zarządzania limitami kredytowymi, rejestrowania zapłat - w tym ewidencji różnych metod zapłaty - realizowanych przez klientów detalicznych oraz aplikacji automatyzujących współpracę zaimplementowanego oprogramowania z systemami bankowymi. Wdrożone rozwiązanie dostarcza stale aktualizowanych danych na temat najważniejszych procesów zachodzących
w przedsiębiorstwie.   

- Dzięki temu uzyskaliśmy pełny i rzeczywisty podgląd tego, co dzieje się w naszej firmie - mówi Witold Kruszewski, członek zarządu Mix Electronics.

Więcej na temat wspomnianych oraz innych wdrożeń w sektorze handlu znajdą Państwo na stronie http://www.microsoft.com/dynamics/pl/pl/default.aspx oraz na stronach partnerskich firm wdrożeniowych takich jak: Columbus IT, IT.integro, Accenture czy I&B Consulting.

***

Informacje o firmie:

Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.

Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją - Windows 7, która sprzedała się już na świecie w rekordowej liczbie 240 milionów egzemplarzy oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office - którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.

Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. We Wrocławiu natomiast działa od 2008 roku Centrum Rozwoju Oprogramowania Microsoft. W Polsce Microsoft współpracuje z ponad 8 tysiącami partnerów i 20 tysiącami inżynierów.

Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego" poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit", Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości", który w 2007 roku  został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007". Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny" Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzec bezpieczeństwa internetowego dzieci „3...2..1...Internet!". W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".

Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu
z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).

***

Microsoft Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp.
w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.

Dodatkowych informacji udzielą:

Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com

Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com

Piotr Kaniowski
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: v-piotrk@microsoft.com

Anna Wardziak
Audience Marketing Manager
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
kom. 0 608 314 617
e-mail: v-anward@microsoft.com

Agnieszka Zarzycka
Audience Marketing Manager
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
kom. 0 609 991 398
e-mail: agnieszka.zarzycka@microsoft.com

Nadesłał:

EW

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl